kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

25.6.10

Susling på den tanketomme måde

Jeg arbejder hjemme i dag igen og det er nok meget godt, for mit hovede bobler og jeg nyser bare jeg tænker på et græsstrå. (Det er altså anstrengende, så'n at være pollenallergiker). Bortset fra det, så tænker jeg ikke så meget i disse dage. Jeg er her bare, mens jeg flytter min krop fra sted til sted og jeg er nok mere ude i noget konstatering. "Nå, der er vist en der mener sådan." "Nå, de har stadig ikke fået stoppet olien i Golfen." "Nå, Barak og ham Medejev (sådan ca.) spiser en burger sammen" osv. osv. osv.

Tænker på, om det er noget aldersbetinget, at hjernen sådan melder pas på de dybe betragtninger. Eller måske bare noget generel nivillering.


Inden jeg ser mig om, er jeg måske gået igang med at blogge om mine halvvisne pæoner eller vise billeder af mine bare sure tæer i mine nye sølvgladiatorsandaler, som jeg blev nødt til at købe i en pause, fordi mine gamle sandaler stod af og jeg flaprede rundt på gangene med 1 ½ sandal på fødderne. "Aaaaiiii, hvor ærgerligt," tænkte jeg. "Nu bliver jeg nødt til at købe nogle nye sandaler."

Der er også similisten på de nye sandaler. Ren bling, bling og ret motiverende for lige at hive fodgrejet frem, så fødderne ku' få sig et sommer-look. Bling, bling og hård hud matcher ret dårligt. Bortset fra det, synes jeg sådan nogle gladiatorstabejser er rimelig komplicerede at få spændt. Der er spænder overalt, men så er det da godt, at jeg er over småbørnsstadiet og stadig i en alder, hvor jeg kan nå mine fødder. Man skal jo være taknemmelig for den slags. Altså, at man stadig kan både se og nå sine fødder. Kunne jo være, at man var nået dertil, hvor den slags var en saga blot. Er jo trods alt 46 og i den alder bliver der ikke givet ved dørene, skulle jeg hilse og sige. Hverken på den ene måde eller den anden. Det er bare om at få det bedste ud af den tid man har, inden man ender på gerontologkrematoriet.

Etiketter: , ,

3 Comments:

At 27/6/10 00:01, Anonymous Pernille said...

PLEASE .. ikke endnu en blog om havens pæoner og nærbilleder af eftermiddags teen, det er så deprimerende at verdenen kan gå istå og regeringer falde... og der blogges bevidstløst videre om neglelakker, stofrester og dugdråber på havens blomster.
Fortsæt endelig i vante stil med skarpe betragtninger... jeg gider ikke se dine fødder i nye sandaler, selvom de sikkert er nydelige!

 
At 27/6/10 16:26, Blogger Beologen said...

hva' er en pæon?

 
At 28/6/10 11:38, Blogger Mallikka said...

Jeg vil da gerne se dine sko :-)

 

Send en kommentar

<< Home