kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

22.6.10

Susling 00 dut

Kl. 07.00 dut i går drog jeg til Kolding. Afholdt møde og kl. 18.03 dut kom jeg hjem. Kl. 08.30 dut i dag kastede jeg mig op på min rustne jernhoppe og spurtede med dødsforagt gennem indre by cph hot city. Fixede arbejdsdag, meldte afbud til tandlæge, prøvede at hive fat i modvillige interviewofre og kastede mig igen med dødsforagt ud på indre bys veje. Vel hjemme, mødte jeg nabo og hvæsede:"Så klarede jeg endnu en gang, at komme levende hjem!" (Gæt selv, hvad jeg syntes var mest afslappende. A. En 2 ½ timer lang biltur på motorvejen B. 10 min. cykeltur med cykelignoranter, der tror, at der er fri overhaling indenom og at rødt er lig med grønt.)

Kl. 17.00 dut klapper jeg som en sindsyg i hænderne, fordi min søn - Dj Brockhouse - får overrakt sit eksamensbevis. Afleveret med ordene - fra klasselæreren:" Dj B. Jeg vil savne dig, fordi jeg ikke længere skal opleve din fantastiske humor, dit evige: "Hvorfor er du altid ude efter mig?" Og din konstante snak om, om dit hår sidder godt. (Alle os - farmor, far, Skumfidus og mor - klappede på de billige rækker).

Kl. 18.30 dut konverserer jeg Farmor med den ene hånd og bakker Moster i telefonen op med den anden hånd, mens jeg bæller lidt hvidvin og spiser cock au riesling med den - øh 3.hånd??!!!

Kl. 0000 lige om lidt dut vander jeg min altanbiotop og konstaterede lige om før 00 dut, at vi er løbet tør for mælk, og at der skal vaskes endnu en maskine tøj plus ydes akut kærlighedsassistance. Plus mentalt afværgning af dårlig samvittighed over for de "frivillige". Burde, skulle, kunne, hvis...

PS. Undskylder, at jeg ikke får svaret på kommentarer. Jeg elsker dem og jer uanset hvad.Hænger desværre vandret i luften.

Etiketter:

2 Comments:

At 22/6/10 22:23, Blogger Linnea skriver: said...

Og jeg burde være flittigere til at GIVE kommentarer til dig. Følger alle dine indlæg - dit input om hverdagens ups and downs er meget værdsat.
Knus Anette Linnea fra Odense

 
At 22/6/10 22:35, Blogger Annettes space said...

Frygteligt med de der dut-dage hvor man altid er mindst et halvt dut bagefter.......
Idag er jeg (næsten) lykkelig...jeg har fået min bil og skal spare timevis af transport hver eneste arbejdsdag....

Knus
ps....jeg ville foretrække turen til Esbjerg eller hvor som helst frem for 2 minutter på cykel i indre København (jeg fatter simpelthen ikke at i tør!!!)

pps.....kaffe på bryggen een eller anden dag ????

 

Send en kommentar

<< Home