kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

15.6.10

Suslings hukommelse

Godt at man har en datter, der sender en sms, hvor der står:"Tillykke med bryllupsdagen! 19 år er lang tid." Den havde jeg da selv svedt helt ud. Altså at det var i dag. Troede så lige, at jeg kunne være kæphøj over for Anders. Men Skumfidusen havde også sendt den samme sms til ham (Jeg tror hun keder sig. Hun læser til religionseksamen.) Her troede jeg lige, at jeg kunne tage ham i at glemme OS. Men nej:

Ham: "Æh, hvad?! Skal du så have en dusk?"
Mig: "Ai for fillan! Det gør vi sgu da aldrig." (PS. Stik mig nogle diamanter i stedet og pas bedre på din vielsesring. (Den har han mistet midt i stressen over sin fyringsseddel)).

Heldigt for ham, at jeg er ligeglad. Jeg vil hellere have en hverdagsnærvær mand, der kan finde på at sige:" Buk dig lige lidt, så jeg kan se din smukke bagdel." (Det synes han altså). Eller en mand, der står op og laver morgenmad til mig, hver dag. Eller en mand, der deler husarbejdet 50/50. Eller en mand, der er god til ungerne og en gudsbenådet kok.

Mellem os, så skid da hul i det der bryllupsdag. Jeg husker til gengæld altid vores kærestedag. Den gang, jeg gav mit hjerte og min tillid til netop ham.

Etiketter: ,

4 Comments:

At 15/6/10 18:10, Blogger Beologen said...

najs og søøøødt :-)

 
At 15/6/10 20:16, Blogger Mallikka said...

Tillykke. Det er fandeme flot, siger den fraskilte her! Især, at I stadig holder gløden.
Hav en rigtig dejlig aften, jeg håber ungerne er ude ;-)

 
At 16/6/10 02:11, Blogger Annettes space said...

Hey der...begge to .....Tillykke tillykke, 19 år er sgu da noget !!!!
Og så klæ'r i hinanden helt fantastisk......:-)) Knus

 
At 18/6/10 14:33, Anonymous Donald said...

Aj hvor smukt - jeg tænker at man kunne fejre en dag for at være positive overfor hinanden. Dem må der gerne være mange af med eller uden buk :-)

 

Send en kommentar

<< Home