kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.5.10

Susling fit for figth

Altså, det er meget muligt, at jeg hele tiden falder i søvn på sofaen og ikke er en corporate succes (Halloooo, karriere! Hvor er du?). Men jeg kan nu spænde mit bælte to huller længere ind OG jeg kan trække mine jeans ned uden at åbne dem. Så det gør jeg, trækker dem ned uden at åbne dem og op igen og ned og op. Bare fordi jeg kan!

Jeg har også tabt mig på fødderne. Yes sirry! Man bliver nemlig også fed på fødderne. Og hvor ved jeg det fra? Jo, det er fordi jeg nu kan trippe rundt i sko, som jeg sidste år syntes gnavede. Nu er det nærmest som at trække en blød sok på. Egentlig lidt uhyggeligt. Altså, at man ekspanderer kropsmæssigt og bare lader det ske. Helt ned til tæerne.

Og hvor vil jeg så hen med det? Jo, det er jo fordi, der er så mange fordele ved at være blevet en fitnisse:
  1. Ens garderobe bliver væsentlig udvidet. (Snart kan jeg score tøj fra Skumfidusen. Eller som minimum score det tilbage, hun har scoret fra mig - altså det fra dengang jeg var en mindre version af mig selv.)
  2. Man er ikke ved at besvime af anstrengelse, når man skal tage sko på
  3. Ens mave er ikke længere i vejen, når man bukker sig (EW)
  4. Den skvulpende fornemmelse forsvinder og man får ikke længere et chock, når man ser sig på et billede
  5. Man kan sagtens klare en hurtig cykeltur og turen op af trapperne til 4.sal (Jeg er nærmest begyndt småløbe op hele vejen)
  6. Ens mand har en (endnu) større tilbøjelighed til at tage en på bagdelen (og man synes, det er helt ok, for man strammer da bare ballemusklen)
  7. Ens selvfølelse stiger 27 grader, når en flok unge piger siger:"Guuuud, vi troede du var sidst i 30'erne!" (Sød musik for en der lige har rundet 46 og i den grad er blevet 45 +)
  8. Yngre mænd er begyndt at tjekke én ud (er I klar over, hvor stor en sex-central et fitness center er?! Jeg bliver helt paranoid og bliver nødt til at stæse tværs gennem lokalet for at kysse på min mand, når vi er derovre sammen. Læs: Lad mig være i fred. Jeg er afsat)
  9. Man kan holde ud at se sig selv i spejlet igen (ved så ikke om jeg lige er bikini-materiale. Lige den tror jeg, at jeg har skudt til dørs for evigt)
  10. Man kan godt tænke:"Kors, jeg gider ikke i dag!" Men alligevel så slæber man sig over i fitten og bliver helt høj, når man står der og sveder som en hest og kan mærke alle musklerne i kroppen blive brugt
(Og det hemmelige nummer: 11. Man stinker som en gnu bagefter. Men hei, selv det er på en måde fedt. No pont intended.)

Jeg kan kun anbefale, at man kaster sig ud i det lidt underlige fænomen: Vi står alle og egotripper med vildt stirrende øjne, sveden dryppende og nærmest katatoniske, mens vi løber, går, løfter jern og afbrænder fedt.

Etiketter: , ,

1 Comments:

At 19/5/10 00:30, Blogger Jannie said...

Kære Susling.

Jeg ÆLSKER simpelthen dine skriverier, får mig en stille kluklatter, når jeg læser dine udgydelser. Bliv endelig ved, please!

 

Send en kommentar

<< Home