kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

2.5.10

Susling indhenter det forsømte, sådan nogenlunde

Lige nu kan jeg trække vejret. Hurra for regn og lavere temperaturer. Så nu gælder det om at indhente min indre to do liste. Den blev temmelig forsømt, mens jeg lå brak med allergi (kan trække vejret nogenlunde igen, nu. Tak.)

  • Støvsuge og vaske gulv (er udelegeret)
  • Ordne badeværelse (somebody's gotta do it!) (tjek afventer)
  • Køre i planteskole (tjek) (glemte timian og laurbær - utjek)
  • Lave pressemateriale til fordel for de fattige kvinder i Afrika (tjek)
  • Vaske tøj, lægge det sammen og på plads (konstant utjek, men lige nu tjek)
  • Falde udmattet i søvn på sofa (tjek, tjek og atter tjek)
  • Plante ud og rydde ud i gammelt planteværk, der ikke har overlevet vinteren (tjek afventer)
  • Fitness (dobbelt tjek. Jeg er ved at blive afhængig).
  • Læse avis (halvt tjek - blev distraheret af husmoder stress)
  • Stroke mand, der er fyret, men stadig skal møde op (løbende tjek)
  • Bekymre mig lidt om fremtiden, men mentalt blokere (løbende tjek)
  • Skrive ansøgninger (jep, det skal man, når man er i Løntilskud. Man figurerer som arbejdsløs på det praktiske plan, fordi der er offentlige penge involveret. Men man figurerer ikke i statestikkerne. Smart move, Mr. Lille Lars og Hjorten) (Afventende tjek.)
  • Barbere ben og ordne fødder (løbende utjek).
  • Hente bumsemedicin på apoteket til DJ Brockhouse (utjek, glemte det. Memo husk mandag efter arbejde.)
  • Huske aftaler med modefrisøse og læge plus bestyrelsesmøde med de frivillige (Utjek)
  • Huske at jeg også har lovet at lave reklamemateriale på frivilligbasis til fordel for kvinderne i Afrika (Utjek.)
  • Udtænke outfit til i morgen, hvor jeg skal præsenteres for hele huset på min nye arbejdsplads. (Utjek).
  • Lytte til ungerne, når de er her og gider, at man lytter til dem (løbende tjek)
  • Huske at ringe til Gammel Moster (ret utjek p.t.)
  • Huske mig selv (løbende utjek)
Nå, snakkes. Må og skal videre.

Etiketter: ,

1 Comments:

At 6/5/10 16:26, Blogger Zette said...

Det er en fantastisk liste, Susling. Så du må altså være fantastisk...

 

Send en kommentar

<< Home