kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.4.10

Susling - træfsikker som altid!

Når man har en mand, der siger man skal bukke sig lidt og skyde popoen frem, når man står der splitter Kong Carl, fordi man lige skal tænde for radioen og bagefter hoppe tilbage under dynerne igen, så er man heldig. For guderne skal vide, at min popo absolut ikke er samme størrelse small som tidligere og tyngdekraften er også begyndt at sætte lidt ind (heldigt, at man har været velsignet med en ret højtsiddende bagdel i sine yngre dage, så skaden ikke er katastrofal endnu).

Nå, men når man har en mand, der stadig tænder på en og man stadig tænder på ham, så er man jo lidt forpligtet. Især når der er dømt teenagefri weekend, fordi DJ Brockhouse er på besøg hos sin kæreste og Skumfidusen karter rundt til fester og komsammener og overnatter hos forskellige.
På vores lille matrikel er det ensbetydende med space og ro til hinanden. Og hvad sker der?! Når man hedder Susling, så bliver man ramt af en halsbetændelse og halsbetændelse og erotik går ret dårligt i spænd. Så beklager.

Halsbetændelse og snot går også rigtigt dårligt i spænd med at starte op på en ny arbejdsplads. "Gnodja...naj hedder Snusling. Host, host, snøft og hark."Men jeg møder nu op alligevel og erotik har jeg lovet gemalen sker, når jeg kan tale normalt, ikke har en hals, der føles som sandpapir og igen har et hovede, der lystrer. Har vi lige en aftale?

Ps. Tøjkrise afblæst. Har lige sakset min lange røde ruskindsnederdel, så den også er til dagbrug og vejret er alligevel p.t. til at man stadig kan gå i højhalsede og støvler lidt endnu (så kan man ikke se, at jeg har hul på tæerne i alle mine strømpebukser og strømper). Efter en dag på jobbet, har jeg helt sikkert også opsnuset tøjkodeksen og så er jeg lidt mindre på herrens mark.

Etiketter: , ,

3 Comments:

At 18/4/10 15:56, Blogger Annettes space said...

Altså pardon me !!!
Set herfra en singlepiges (på 22. måned) synsvinkel, befinder du dig midt i et luksusproblem (blink blink).

Måske ikke luksusproblem lige det der med tøjet, det kan jeg godt se er ret alvorligt :-))

 
At 18/4/10 16:21, Blogger susling said...

Hvem snakker luksusproblem!? Med mand på nu over 26.år, så skal der kræses. Og der passer halsbetændelse ikke ind.

Tøj må jeg fikse...arbejder stadig på det mentalt :-)

 
At 18/4/10 20:49, Blogger Mallikka said...

Jeg er sikker på, at han nok skal holde dig op på jeres aftale, når hals igen er sober:-)
Held og lykke med i morgen. Outfit lyder labert, så det kan kun gå godt!

 

Send en kommentar

<< Home