kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

12.4.10

Susling spørger: Har jeg nu husket at pakke det hele?

Wouaw...løber afsted lige nu. Har jeg nu husket det hele? Kan jeg håndtere det?

  • Jeg skal starte på job på mandag. Blev ringet op af stedet. De sagde, at de aldrig havde set en jobplan, der var skredet i svinget, komme så hurtigt igennem på trods. Jamen altså, Fru Fikser og Trække i tråde er mig.
  • Skal levere frivilligarbejde nu og her. Må og skal. Har næsten ingen fri villig tid tilbage.
  • Gammel-moster skal have amputeret sit ene ben. Græder på hendes vegne og stædser ud til hende for at hjælpe bare lidt. (Adr, ydrg, ark, hvad skal jeg gøre?)
  • Skal bage, sylte og kokkerere på forkant.
  • Anders bliver hele tiden kaldt til jobsamtaler (skal krydse alt hvad jeg kan og har konstant. Ret svært at cykle rundt med krydsede ben).
  • Fitness, hvad med det? Må lægge plan.
  • Kan man vaske tøj på forkant?
  • Kan man give følelsesmæssig omsorg på forkant?
Hvad skal jeg ellers pakke i jobtasken?

Etiketter:

3 Comments:

At 12/4/10 23:47, Blogger Annettes space said...

Øhmmmm...Susling, skal du ikke bare starte på det job og se hvordan alt det andet kommer til at passe ind også. Og det skal det nok komme til.....Og jeg garanterer dig at vasketøjet ikke bliver væk blot fordi det ikke lige står på een af dine lister.
Pøj pøj herfra

 
At 13/4/10 01:55, Anonymous Irene said...

du skal da pakke det der arbejdsglæde og håb og sjov og ballade i hverdagen med i tasken. Alt det andet finder selv sit leje ...

 
At 13/4/10 06:31, Blogger Zette said...

Du skal nyde skal du. og så går resten af sig selv.
Hvor blir det spændende.
Og hvad gjorde du sidst du var i job? Sejlede da alt andet, næh vel? Og dine nye værdier med bagning og fitness osv, dem skal der nok blive tid til. For travlhed gir energi - så længe der er tale om travlhed og ikke stress

 

Send en kommentar

<< Home