kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.3.10

Susling - nu som realityTv

Hvis nu nogle af ugens mediehistorier er noget med nogle sms-afstemninger til en pseudo-begivenhed, som når helt op på regeringsniveau og noget med en lille skilsmissepige, der bliver offentligt udstillet og en masse andet tv-transmittet ligegyldighed jeg ikke får set, fordi: Jeg er ligeglad! Og fordi jeg i virkeligheden synes, at der er andre meget vigtigere ting, som bliver fortiet. F.eks. at danskerne er verdens mest forgældede nation eller at regeringen er kommet med et spareudspild, der bl.a. indeholder en forventet besparelse på 10 mia. på effektiviseringer (host, host...hvad indebærer det lige og er der ikke luftkastel og spin?). Nå, jamen, hvis det er, hvad man byder mig som normalt begavet menneske og ansvarlig borger, så kan I sgu heller ikke forvente det helt store vroum på denne kanal.

Det er kun med absolut møje og besvær jeg kan hive noget interessant ud af ærmet i denne omgang, for min weekend har været helt igennem Ikke (og det skal I faktisk ikke klage over. Tænk bare på, hvor mange der sidder skruet fast til skærmen for at se Singleliv, De unge mødre, X-faktor, Forældrefælden osv. osv.)

Min weekend:

Skulle have passet min nevø og niece, men det blev aflyst, fordi min niece slog et hul i hovedet (men så var der da bare endnu mere gammeldags kyllingesteg, hjemmelavet agurkesalat, kartofler, brun sovs og is til os andre.)

Fik hentet Skumfidus i lufthavnen og stod, inden hun ankom, dybt fascineret og betragtede passagerer direkte ankommet fra Islamabad. Godt nok mange papkasser og kvinder i pakistansk tøj. Spejdede efter næste omgang passagerer fra Istanbul og pludselig står en udmarvet og vred Skumfidus foran os og erklærer, at hun er ved at dø, fordi hun har brækket sig i små poser hele vejen hjem. Hun synes også vores nye Carola er en Brian-bil og at vi er nogle sure gamle røvhuller. (Elsker også dig, min skat).

Faldt i søvn på sofaen midt i Barnaby (hvornår gør man ikke det?) og kravlede sent om natten, efter at have hentet cola og vand til en storskidende Skumfidus, ind under dynen til min snorkende elskede (må have anskaffet mig ørepropper snart).

Vågnede 6.30 og var i storform (jeg kan bare ikke sove særligt længe om morgenen mere!). Skred ned i fitness-centeret til min forbookede pilatestime, men gad ikke og rev i stedet lidt på må og få i maskinerne, mens jeg prøvede at blokke ud af hovedet, at folk ser meget fjollede ud, når de f.eks. løber afsted på et løbebånd med et stift blik rettet mod intetheden.

Gik bagefter en lang tur for at tjekke om ramsløg er på vej op ovre på Volden. Er de så ikke. Og gik hjem og spiste frokost og fyldte de kalorier ud, jeg lige have smidt til fitness.

Har nu sat vask over, skal til at skifte sengetøj, burde støvsuge og rense lokum og skubber i øvrigt alt to do for i næste uge ud til imorgen.

Velkommen til min verden!

Etiketter: