kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.3.10

Susling - en sur bilejer

Så blev Carola vores. Vi fejrede med en tur på tanken og bagefter ud og køre stærkt på motorvejen. Med politiet lige i hælene! (Så vi kørte ikke helt så stærkt). Blev vi stoppet? Blev vi viftet ind til siden? Nope. Kan skyldes, at vi har fået pillet det der tonede stads af ruderne!

Anders er en lykkelig mand. Det kan jeg godt forstå. For 11 år siden havde han en flunkende bil og en flunkende kone. Siden er flunken som bekendt gået af os begge. Men han får altså ikke lov til at skrotte mig. Gør jo hvad jeg kan for at holde en vis standard. Og med al det her finess-halløjsa, så kan man måske ovenikøbet se frem til at kunne krybe i en bikini igen,her til sommer, uden at brække sig. (Skal bare lige huske at barbere mig centrale steder. Er f.eks. ved at transmorgrife til en gorilla-hun på benene.)

Har iøvrigt taget livtag med pollenallergien. Var oppe og få en vaccine forleden dag. Nu kan jeg trække vejret igen og se ud af øjnene. Stort fremskridt. Det eneste kedelige ved den her vaccine er, at en af bivirkningerne i starten er lettere tristesse og/eller pms-rage. Fedt nok. Så kan jeg trække vejret på den sure måde. Men nu er I advaret! Kommer der sure opstød her på siden, så er det ikke mig, men BIVIRKNINGEN, der taler, og høn/den/det har faktisk allerede noget:

Tada! Barnevogne. Eller rettere: Barnevognsførere. Hvad sker der for dem?
Skal komme med nogle eksempler for at illustrere:

Scene 1:
Mig færdig med yoga og i gang med at tage sko på og rulle måtte sammen. Ind kommer mor-barn-holdet. Og hvordan kommer de ind? De triller såmænd barnevognene ind i salen direkte fra gaden og sætter store mudrede hjulspor på gulvet. Altså! Da jeg førte barnevogn satte vi dem da uden for og tog så ungen ind i en lift, en indsats, en snuglisele eller en voksipose. Hvor svært kan det være?

Scene 2:
Mig på fortov. Tre barnevognsførere mod mig på en snorlige vertikal linje. Hvem flytter sig? Ikke barnevognsførerne. De skulle jo nødig gå glip af samtale og venindeskab. Jeg er så den, der må hoppe tilside og ud på kørebanen i sidste øjeblik. Altså da jeg førte barnevogn, gik jeg til side. Moderskabet er ikke helligt!

Scene 3:
Mig i alenlang supermarkedskø. Foran mig to barnevognsførere med ekvipage, så køen bliver ekstra lang. Hvorfor? Da jeg førte barnevogn, kunne man da sagtens sætte barnevogn og bebs ud til siden imens jeg købte ind. Og jeg tror ikke mine bebser døde af, at stå der lidt. De sov jo.

Sur hilsen BIVIRKNINGEN.

Etiketter: , ,

1 Comments:

At 18/3/10 10:28, Blogger Annettes space said...

Hahahahaha.....Ad 2: Jeg har en god ven der, når han møder barnevogne, der ikke ser ud til at vige, bliver stående af afventer at blive kørt ned. Sekundet inden det sker, og når barnevognsføreren opdager misseren, ser han vedkommende i øjnene og spørger: "hva' nu ??"....Barnevognsføreren MED vogn viger!!!!!
Jeg overvejer at afprøve det en dag, men er bange for at jeg bliver mere sur end jeg i forvejen er på de skide barnevogne......Sååeh det???

Tillykke med Carola.....må i få megen glæde af hende :-))

 

Send en kommentar

<< Home