kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

5.5.10

Susling i sync

Jeg er glad, altså ikke som i jubelidiot og styret af ungdommelig tillid-glad, for det har jeg jo lært forlængst, at man skal lægge på hylden, hvis man skal klare sig. Næh, det er bare sådan voksentillidsglad og sync i sjælen-glad.

I dag sad jeg i solen og læste på noget, som jeg skal omformulere til menneskesprog og pludselig slog det mig: "Jeg må godt synes, at alt er ok og at jeg ved, hvad jeg kan og hvad jeg kan bidrage med. Og jeg må godt være præcis den jeg er, med de holdninger jeg har og jeg er ikke alene. Andre synes det samme!"

Vigtigst af alt: Om få øjeblikke kan jeg ovenikøbet lægge den grimme følelse af nederlag og had bag mig. Jeg må godt lade alle alfahannerne uden menneskekundskab og empati sejle i deres egen sø. Deres kamp er ikke min kamp. OG...det har vist i virkeligheden aldrig været min kamp, for jeg bar kun halvdelen af mig selv med på arbejde og resten deponerede jeg i det hjemlige hjørne.

Når det er sådan, så kører man/jeg kun på halv kraft. Det er ikke min stil, ikke min personlighed. Jeg er ikke et kontortidsspøgelse. Jeg er mig. Take it or leave it.

Så jep, lige nu er jeg i sync.

Men fuck, hvor er min garderobe nedslidt. Må nedsætte en tophemmelig task force til at fixe den sag! Booker lige møde med mig selv og mig selv og et par butikker.


Tak fordi I (stadig)læser med.

Etiketter: ,

6 Comments:

At 5/5/10 20:32, Blogger Mallikka said...

Ville skrive fantastisk, men kom i tanke om hvor slidt det ord er lige pt. ;-)Hvor fedt for dig. Den gruppe "i sync" vil jeg gerne være medlem af. Men hvorfor er det, at det kræver sin kvinde og ikke mindst dyre erfaring at komme ind i den?
Fyr den af i butikkerne!

 
At 5/5/10 21:34, Blogger Annettes space said...

Self læser jeg med. Bliver såmænd så glad langt ind når jeg læser at det går godt :-))
Glæder mig til at læse hvad du og du i samdrægtighed finder ud af med hensyn til ny garderobe :-))

 
At 5/5/10 22:49, Blogger Dana Watsham said...

Er fristet til at sige "hvad sagde jeg" ... men man skal nok hele tankebatteriet igennem, før den der fede 'yeeeah ...'fornemmelse indfinder sig.

Godt at høre.

 
At 6/5/10 01:30, Blogger Beologen said...

Vel er jeg ingen alfatype...måske er jeg mest alfetypen - men så meget kan jeg dog sige, at jeg hepper på dig og din vej.

Så hvis dit indlæg betyder at der er godt nyt på vej, så er jeg bare glad.

:-)

 
At 6/5/10 16:29, Blogger Zette said...

Du er rar at læse, Susling - for du er ikke som de andre - hov, der kom jeg til at tænke på "De gyldne løver" - se bare, hvad du kan!

 
At 6/5/10 18:33, Anonymous Anonym said...

...og suk, alle dine øvre fans gør dig godt - så brug/misbrug dem - og lad mig savne rejsen til Grønland. Bye, bye, susling!!!!!

 

Send en kommentar

<< Home