kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.5.10

Susling mode

I nat, der havde jeg afsindig travlt. Jeg skulle bruge en hel masse tid på at finde mine tofarvede, højhælede gatsbysko og på et tidspunkt havnede jeg på en mig ubekendt chefs kontor, hvor jeg lige nåede at observere, at han havde den 3. reviderede forretningsplan liggende i en tidsskriftholder. Og så vågnede jeg op.

Den slags drømme gør mig træt. For de indeholder et budskab, som jeg skal bruge min overskydende hjernekapacitet på at tolke. Gatsbyskoene og forretningsplanen i 3. reviderede version! Klar tale et ellet andet sted. Men spørg mig lige om jeg orker at korrespondere med min underbevidsthed...Ikke lige på stående fod og balancerende på de højhælede. Og hvad?! Mener mit skjulte jeg, at jeg skal revidere min p.t.plan?!

Jeg og mig må vist lige booke et møde. Men ikke lige nu. For jeg så de tofarvede højhælede gatsbysko står der, hvor jeg satte dem sidst og det med forretningsplanen må lige simre en anelse mere.

Etiketter: ,