kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

12.6.10

Susling begejstrer med sit spændende liv

Mens manden stener Le Mans, Dj Brockhouse og den Skønne kissemisser i privaten og Skumfidusen traller rundt et eller andet sted ude i den store verden, så kan man jo sidde her med udsigt til sin vasketøjsbunke en højhellig lørdag og blogge. Hvor taberen er det lige?! Jeg har også været på faceren og der var 4 online - fire. Jeg skyndte mig væk igen. Der er jo ingen grund til at skilte med, at man ikke har noget liv. Ikke en gang noget med noget finkulturelt. Jeg har også vandet planter og lige om lidt går jeg ud og hælder mel på krukker. Hvis jeg ellers kan rejse mig. For mit højeste ønske lige nu er, at kunne slå en ordentlig og meget tiltrængt forløsende prut.

Jeg har været til børnefødselsdag hele dagen og har spist for meget kød og kage. K-ø-d på den røde argentinske måde med bagte kartofler og det hele. Det slider normalt ret meget på min peristaltik, men nu efter dage levet i latrinens tegn og fødeindtag som en miniveganer, så er jeg brugt, som i OP. Det er så nok her jeg burde indsætte dekorativ billedserie med mine krukker med røde linser, grønne linser, kickærter og den slags, der får det til at se ud som om jeg har et hammer spændende liv. Kunne også alternativt være billeder af min bare fødder i vand til anklerne i Hornbæks strandkant. Der var jeg nemlig i går og bagefter på vejen hjem mødte jeg en nabo, som inviterede mig på en lille drik (nej ikke ham, der hele tiden vil dele en flaske rødvin, når han er fuld - og det er han tit. Hende her er helt normal og hun sidder normalt ikke på bæverding og tyller øl. Det var helt legit).

(Nå, nu er manden faldet i søvn. Må være røvkedeligt det lemans. (Hm, er det nu, man skal snige sig ind på scor.dk?) Hvis han havde været en baby havde jeg også kunne tage et billede af ham og poste det på min spændende blog. Men lad os se det i øjnene: Han er ikke en baby og han har også alt for meget maskulin pels til, at jeg kan bilde nogen det ind. ).

Anyways. Måske skulle man lige pløje Weekendavisens kultursektion igennem for at se, om der mon skulle være et eller andet, man kunne lade som om, man har deltaget i. Og der er jo også lige det vasketøj og melet passer heller ikke sig selv og jeg skal jo også være frisk til i morgen, hvor jeg skal tage endnu en vals med mere vasketøj, fitness og jobansøgninger. Hvis det går rigtig højt, kan det måske også blive til lidt fodpleje, hårfjerning og müsli- og brødfremstilling. Yeah. Er I ikke ved at falde ned af stolen i begejstring!?

Etiketter:

6 Comments:

At 12/6/10 23:11, Blogger Kagekonen said...

Jeg synes det lyder som en forrygende lørdag, og i virkeligheden er det jo en luksus at have eller kunne tage sig tid til den slags refleksioner som kommer ud af et indlæg som dette.

 
At 13/6/10 09:03, Blogger parnas said...

Hold k..., hvor er du sjov ;-) var det lige min lørdag med syge børn, du der beskrev?? Jeg prøvede at fortælle mig selv, at langsomheden og nærværet var godt - rigtig godt for noget. Men for den hvor vi kedede os! I dag er der så raske børn og en helt anden energi, der nok betyder, at vi kan komme ud på en tur i dag, hurra! God søndag!

 
At 13/6/10 10:46, Blogger Gittemay said...

Ha - så skulle du prøve at være en flue på væggen her :-). Som om. Ikke en hylende bønne er der sket - og det er egentlig ok. For det er ganske planlagt. Omvendt vil jeg sige, at idag har jeg en eller anden oprørsk lyst til, at der skal ske noget. Så måske vander jeg mine blomster :-)))).
Well - det er vel bare sådan det er, nogen gange :-)

KH Gittemay

 
At 13/6/10 13:39, Blogger Beologen said...

Øhhh....undskyld...jeg fik mig vist lige en lur...hvad si'r du?

 
At 14/6/10 12:44, Blogger Marika said...

Aaaaah. Dejlig kedelig lørdag. Skønt :-)

 
At 15/6/10 11:07, Blogger Annettes space said...

Lige den lørdag gad jeg så godt bytte med dig....:-))

 

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home