kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.3.10

Susling:Trains and boats and planes og biler

EN TOYOTA COROLLA fra 1996. Det sker fandme ikke! Jeg nægter, at sætte mine dyre støvler i det stads (eller at bruge de surt opsparede penge, vi trods alt har formået at lægge til side med mig på dagpenge. Det har så også kostet. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har fået en ny klud - ikke en gang fra H&M eller Zara - men til gengæld takker jeg mig selv for min fremsynethed, da jeg havde penge og lige dinglede forbi de dyre butikker og lagde mesterslanten, bare fordi. Det betyder, at jeg stadig kan trække noget ud af klædeskabet, smykkeskrinet eller tage fra støvlehylden og skabet med mine pelse.)

Kald mig bare en snob. Men goddamnit om jeg vil eje en T.C. fra forrige århundrede. Så hellere undvære! Så bliver jeg sågu da bare cykeløkologisk.

Og efter den smøre smidt i hovedet på mit livs Anders, så holdt han kæft. Der er ingen økonomi i en gammel coche med reperationer herfra og til månen og hvad med cool-værdi? Hva'?!
(Mest det med økonomien faktisk. Jeg orker ikke flere opmærksomhedskrævende metallig. Jeg vil ha' kubik på den moderne måde.)

Etiketter: , ,