kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.1.10

Susling og Bjarne

Har jeg nogensinde fortalt jer om Bjarne? Nå, ikke, så er det vist på tide. Ser I Bjarne var en ret lystig fætter i sine yngre dage. Der var også ret meget systematik på drengen.Men i de senere år, synes jeg, at han er begyndt at falde lidt (eller ret meget faktisk) af på den.

Det er f.eks. Bjarne, der kommer ud efter en tissetur og 10min. efter opdager, at lynlåsen på bukserne står åben. Bjarne har heller ikke problemer med at klø sig bag i. Det kløer jo. Han piller også bussemænd og så kan han finde på, at jinge rundt til John Mogensen. Bjarne kan også li' en lille en til halsen og så har han svært ved at lægge smøgerne på hylden. Han gør det heller ikke længere så meget i sexet undertøj, som han har, han glemmer at barbere ben og synes egentlig, det er ok med et par duske under armene og så har han generelt ladet stå til, så han nu vejer 20 kg. mere, end da han var allersprødest.

Bjarne glemmer også at tømme tasken, så der konstant ligger gamle boner og unødvendig ting, der fylder. Han ved egentlig godt, at der er mest lækkert med en taske, der kun indeholder dekorative ting, som en lille diskret toiletpung, almindelig pung, nøgler, notesbog og en pakke tyggegummi. Men han er sgu blevet doven, den hund. Derfor gør han det også en del i overspringshandlinger. F.eks. så kan han godt finde på, at samle nullermænd op frem for at støvsuge og lige tage pletterne på gulvet med en klud frem for at vaske gulvet helt i tre hold skiftevand og med en eftertørrer.

Nå, men i dag tog jeg Bjarne med til tandlægen. Jeg syntes, at han skulle se, hvad hans dovenskab resulterede i. For mellem os, så er han altså ikke så flittig med tandstikkerne som han burde være. Jeg håber, at det gjorde lige så ondt på ham, som på mig med den intensive tandrensning, der gik helt ned i rødderne. Jeg håber, at han én gang for alle fattede, at nu er det nu. Måske sad tænderne ikke løst, og måske var der ikke tandlommestørrelser, der ku' sende en uskyldig kvinde på fattiggården. Men de var der. Fremover tager jeg ham også med til mine tre helt epokegørende laserbehandlinger, der kan sætte paradentosen i stå og jeg tvinger ham til at betale de 4.600 coroners, det koster.
Han har saftsuseme også pligt til at tage med til fitness. Af med bodegavommen, din dovne hund!

Etiketter: , ,

5 Comments:

At 26/1/10 16:34, Blogger Annette said...

Susling, du skriver altså, så man glæder sig til dit næste indlæg :o)
Og ham Bjarne - han huserer også her. Hvordan kan han holde til at pendle så langt??!

 
At 26/1/10 17:25, Blogger Sifka said...

Ku' han måske hedde noget andet? Synes nemlig at jeg allerede har haft Bjarne nok i mit liv;)

 
At 27/1/10 07:46, Blogger Zette said...

Jamen jeg kan mærke, at ham Bjarne er ved at flytte, Susling. Du er jo godt i gang med at give ham den frosne skulder. På porten med Bjarne og ind med Susling... Jeg kan se han er på vej ud og du på vej ind!

 
At 27/1/10 10:10, Blogger susling said...

Bjarne er faktisk en ok fyr. Han er lidt hyggelig.Altså min Bjarne (Sifka :-/). Han behøver ikke at flytte, han skal bare tage sig lidt sammen.Og du Anette, måske bor du sammen med Bjarnes tvillingebror?

 
At 27/1/10 10:11, Blogger Lotte said...

Ha, hos mig hedder han Preben.
Og min trofaste vandremakker har en Arne. Når de to er afsted sammen er der ikke grænser for kropslugtene og under bæltesteds-bemærkningerne.

 

Send en kommentar

<< Home