kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.12.09

Suslings ønskeliste

Nå, efter at have stridt mig gennem den vinterplaskede indre by - i flere omgange -og er blevet gået ind i af diverse forstads- og provinsboer på juleshopping, der bare ikke kan begå sig på københavnsk (MAN STØDER IKKE IND I ANDRE OG MAN VIGER PLADSEN FOR HINANDEN!) (Lige bortset fra Mette Frederiksen m. søn. Hun gik meget diskret) og efter at have købt gaver til alle andre med stor og altomfavnende kærlighed på, plus dem som Gammel-Moster ikke kan overskue at købe. Ja, så opdager jeg, at jeg selv helt har glemt at lave en ønskeseddel.

Det sgu sandt! Jeg er transmorfet til en selvudslettende hausfrau, der sætter alle andre før sig selv. Det har jeg det egentlig ikke så godt med, for hvornår forsvinder jeg så under gulvbrædderne? Det går virkelig ikke. Men da jeg samtidig godt kan se, at jeg ikke får det store i år (får man jo ikke uden ønskeseddel, vel) så kan jeg lige så godt ønske mig månen eller noget.

Suslings ønskeliste

  • Et sanatorieophold i det gamle Østrig-Ungarn helst med smukke unge garderhusarer
  • Fred på jord
  • Et regeringsskifte (ikke at jeg tror det ændrer det store. Men lidt bedre kan det da blive)
  • Hårelastikker (de forsvinder sporløst)
  • En øjenåbner til alle materialister og egocentrikere
  • Drastiske klimaforanstaltninger
  • Et job, der gør mig glad og som jeg finder mentalt tilfredsstillende
  • Et skattevæsen, der ikke plukker mig i det nye år
  • Unger uden kærestesorg
  • Hyrdetimer med min elskede
  • Lidt mere sandhed og rationale blandt folk
  • Lidt mindre DF på skærmen (så lidt som muligt, tak)
  • Et byøkologisk hus
  • At få repareret mine gear på cyklen
  • Strømper, der aldrig går hul på
På forhånd tak.

Susling

Etiketter: , ,

4 Comments:

At 21/12/09 22:47, Anonymous Anonym said...

Herllige ønsker, god fantasi.

 
At 22/12/09 11:04, Blogger Lotte said...

Jeg ønsker mig præcis de samme ting!!! Dog lige bortset fra at jeg ikke har nogen unger, der kan få kærestesorger :-) Og jeg har selv lige købt tyve nye elastikker. (min kæreste stjæler mine, så jeg ved i hvert fald, hvor nogle af dem forsvinder hen...)

Jeg håber inderligt, at du får samtlige ønsker opfyldt!!!

 
At 22/12/09 20:16, Blogger Uden Relevans said...

Jeg HÅBER VIRKELIG at du får alt hvad du ønsker dig!

Krams Morfar!

 
At 23/12/09 14:02, Blogger Kagekonen said...

Kæreste Susling lige bortset fra et enkelt af dine ønsker (du ved nok selv hvilket) så er jeg helt enig og håber af hele mit hjerte at du (og jeg) får dine ønsker opfyldt.

 

Send en kommentar

<< Home