kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.9.11

Susling om at bo håndværkerramt

Sidder på 4. uge i mit soveværelse. Det begynder at trække søm ud. Føler mig en anelse tyndhudet og helvedes træt af håndværkere. Der kommer kl. 07.00 dut. Hver dag. Bare sådan lige ind af døren. Med deres egen nøgle. En dag stod Anders der, da de kom - på den nøgne måde. Er så ikke overgået mig eller ungerne - endnu. Gad vide om det ville få dem til at speede processen lidt op? Jeg mener syv dage til at lægge et gulv!?

Må ellers sige, at Anders har imponeret mig -igen. Han er en sand mester ud i diciplinen: Madlavning for ét kogeblus! Det er virtuost at følge ham. Elsker ham jo. Selv om jeg i dag vrængede af ham, da han foreslog, at vi en dag skulle tage en pjækkedag sammen og lave noget hyggeligt. Til min undskyldning må jeg understrege, at jeg var lidt (meget) morgensur og er pænt træt af aldrig at kunne være alene. Sådan kan man jo godt ha' det.

Ellers går det meget godt. Har fået min første løncheck, som røg lige ned i dybet og på opsparingen. Selv når man pludselig er kommet til penge igen, så har man alligevel ikke nogen. Suk!

PS. Husk at stemme og husk også, at det ikke er alle, der har det lige så godt som dig. Dem skal vi også rumme. Så sæt krydset et anstændigt sted, der gavner flere end dig selv.

Etiketter: ,

5 Comments:

At 6/9/11 20:28, Blogger Benedicte said...

Jeg 'låner' dit PS og håber det er ok? For det er præcis sådan jeg selv tænker; du har bare formuleret det så godt :-)

 
At 6/9/11 20:33, Anonymous Susling said...

Du skal være så velkommen! :-)

 
At 6/9/11 20:51, Anonymous ThinkingSpace said...

Jeg fik øje på din blog, fordi Ditte lånte dit PS. ;-)

Du har så ret, så ret!

 
At 6/9/11 22:20, Blogger Linnea skriver: said...

Aktiverer lige "synes-godt-om-knappen";-)

 
At 8/9/11 07:31, Blogger Beologen said...

Hatten af for dig og Anders. Milde dagpengeperiodeforlængelse, hvor må det være provokerende at skulle leve på den måde så længe.

Ja, de har det værre i Afrika, og hvem ved...måske også i Løgstør - men det er ikke en valid indsigelse.

Jeg kan blive nervøs af stress hvis postbudet så meget som kigger op på min lejlighed. Forleden ringede han på flere gange. Det endte med at jeg løb efter ham nede af gaden, for jeg ville faktisk gerne have pakken.

Håber I snart får noget fredhellighed.

Og du? Godt gået med første løncheck. Respekt for det. Stor respekt.

 

Send en kommentar

<< Home