kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

23.6.11

Susling: Mine unger

Det var stort at se Jonny (Rotten) på Lille Vega. Mødte gamle kendinge og nye. Dagen efter stod jeg med roser, musserende vin, plastikglas og et kamera, mens min datter fik sin hue på. Siden har jeg stort set ikke set hende. Eller min søn. Bortset fra, da han skulle prøveopsætte sit nye telt. I stuen. Fordi han skal til sin første Roskildefestival. Der sad han i sit telt med musik og spiste en pølsemad, jeg for en gang skyld havde smurt til ham, fordi han i det øjeblik var min lille dreng, der skulle ud på de vilde vover. Uden sin mor. Min lille dreng med skæg i hele hovedet og hår på brystet.

Og min store pige med studenterhue og en ukendt fremtid. Og en snak om at flytte hjemmefra. Men ikke større end, at hun kan blive glad for en ismaskine og det hemmelige mastercard, som kun skal bruges, når kryppen er ved at være tom og er skal købes en kjole til translokation og moren og faren har måtte tage af opsparingen for at betale for en bil, der ikke gik gennem synet og en p-bøde og alt muligt andet hejs. Dyre måneder vi holder os og dyre unger. Tør slet ikke at tænke på turen til Berlin...lallalalalalalalalalala.

Men som Anders sagde forleden:"Nå, ja...så må vi jo tjene pengene ind igen."

Godt at jeg har fået et arbejde, så det er en fremkommelig plan.

2 Comments:

At 23/6/11 23:14, Anonymous Christina i NZ said...

Tillykke!!

Med datteren først og fremmest, men også med jobbet :-) Glæder mig til at høre mere når du får tid!

 
At 26/6/11 11:32, Anonymous Susling said...

Mange tak! Gad egentlig godt blogge lidt mere. Men er samtidig kørt lidt træt. Desværre.

 

Send en kommentar

<< Home