kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

11.5.11

Susling i punktformsmode

Er kommet i punktform-mode (Sorry)!
  • Så gik man selv hen og havde fødselsdag. Praktisk for min bror. At jeg sådan er den ældste. På den måde bliver han jo aldrig rigtig den gamle. Så længe jeg lever.
  • 47 år! Godt? Skidt? Ved ikke. Føler mig ikke rigtig gammel. På gammel måden. Mere som i et tilfældigt tal. (Kliché.Ved det. Men til evt. yngre læsere. Vent bare til det bliver jeres tur. Et år fra eller til ændrer ikke det store ved helhedstilstanden. I hvert fald ikke når man er i fyrrerne. Hvordan det ser ud, når man når 50, skal jeg ikke kloge mig på. Men der er jo også laaaang tid til)
  • Spekulerede i dag over, at det i gamle dage hed, at man var arbejdsløs. I dag er man ledig. Det betyder vel i princippet, at man før havde mistet noget, som man skulle have igen. I dag er man ledig og vel selvforskyldt lediggænger. Man kan så være Ny lediggænger, hvor der stadig er håb og så kan man være lang tids lediggænger, hvor alt håb er ude, fordi man bare er doven
  • Undrer mig stadig over hele fokus på, hvordan man sætter sit cv op. Har fået et par gode råd. Følger dem. Men helheden er vel den samme. Og betyder det, at arbejdsgivere er blevet dummere? Er da både kommet til samtale og har fået job på helt almindeligt ikke specielt tilpasset cv.
  • Måske er jeg blevet gammel. Når jeg gider at skrive om den slags. I stedet for at lave min egen markedsføringsplan.
  • Og næsten hidse mig en anelse op over pt. 2020-forhandlinger. Altså kun næsten. Meget underligt det der sker lige nu. Grænsekontrol vs. nedskæring i efterløn: Undskyld?! Hvordan skaber det flere jobs og sætter gang i hjulene i Lidenlund?
  • Meget gammelkone, at tænke sådan
  • Og have en datter, der snart bliver 20!
  • Og som snakker om at flytte hjemmefra
  • Og en søn, der gror fuldskæg
  • Og at de har givet mig en oplevelsesgave i fødselsdagsgave
  • Så deres far og jeg kan nyde hinanden
  • Sødt tænkt
  • Nu skal vi så også snart fejre dem
  • Og holde studenterfester
  • Hvad giver man en datter, der bliver student?
  • En Parkerpen?
  • Nok ikke
  • Selv snakker hun om en lamineringsmaskine
  • ???????????????????????????????????
  • Nok bare mig, der er blevet gammel
  • Har dog investeret i nye sneakers
  • Er lissom trenden
  • Som jeg generelt hænger lidt ud med stadig. Trends altså
  • Så helt gammel er jeg ikke endnu

Etiketter:

4 Comments:

At 11/5/11 22:44, Anonymous Annette said...

Haha :D
Tillykke med fødselsdagen! Og sneakers. Hvis der er noget, du IKKE virker som, er det gammelkone!

Og punktformen behøver du ikke at undskylde - den virker :o)

 
At 11/5/11 23:34, Anonymous Christina i NZ said...

Tillykke med dagen!! Det er min tur om et par uger, det store 4 0, men føler stadig som dig, jeg er ikke gammel, så nyd jeres ikke-gamle-oplevelse :-)

 
At 12/5/11 16:03, Anonymous Susling said...

Tak for hilsner!Det er ikke så slemt at blive 40 og det der er værre. Faktisk synes jeg, at det er lidt modsat. Jo mere i fyrrerne jeg bliver, desto bedre har jeg det. Regn lige den ud :-S

40'erne skulle vist også være det nye fab - nu med sneakers og store unger :-)

 
At 16/5/11 22:39, Blogger Lizelotte said...

Hvis man nu skubber lidt til dig, kommer du så UD af punktformsmode igen?

 

Send en kommentar

<< Home