kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

18.4.11

Susling i proces II

Jeg sluttede hos "afrikanerne" i fredags og tak for kaffe siger jeg. Det har ikke været en ubetinget positiv oplevelse hele vejen igennem. Men nu har man da bidraget til de fattige og har konstateret, at den her med, at dem, der elsker hele verden og favner bredt. Tja, de tænker som de fleste andre... og mest på sig selv. Måske er jeg bare sådan én, der ikke rigtigt kan have den slags - i for overdreven grad. Men sådan er der jo så meget. Som mit køkken f.eks. Vi er nu officielt den obligatoriske 10. lejlighed, hvor alt går galt. Wolla, de har simpelthen en statistik og den slår aldrig fejl. Jeg er pænt nedbøjet efterhånden. Skal have håndværkere både før og efter påske. Skabe, der er sat op, skal pilles ned igen, fronter skiftes ud, ting rykkes rundt. Så kan jeg hygge mig med det i min ferie, sammen med mine papkasser og håndværkerstøvet, som jeg næsten har opgivet at fjerne. Der kommer alligevel noget nyt dagen efter. (Må man godt skrige bare en lille bitte smule nu?)



Etiketter:

4 Comments:

At 18/4/11 12:51, Anonymous Christina i NZ said...

Man må godt skrige, også ret højt!! Da vi byggede huset om, blev jeg overtalt til, at vi skulle bo i garagen imens(!) - bare i 3 måneder. De 3 måneder blev til 8, og barn nummer to lærte at kravle og gå derude. Til sidst jokede vi, at hun såmænd nok også fik sin første kæreste mens vi boede derude... Det gjorde hun så heldigvis ikke, og nummer tre blev nok også undfanget lige et par dage efter at vi var flyttet tilbage i huset, men det var lidt hårdt til sidst!

Hvad er næste skridt?

Knus herfra!!

 
At 20/4/11 00:14, Blogger Beologen said...

Hold k***, nogle spader, maaaand.

Helt ørli.

Suk.

 
At 20/4/11 09:49, Blogger Morten said...

Rigtig dårlig køkkenkarma, så derfor.....SKRIG.......og tag en dyb indånding og SKRIG igen, og så skal man bare have overstået det køkkenshit, inden skrigeriet gør has på stemmebåndet.................

God påske (trods alt)

Monne
København restauranter
http://københavnrestauranter.dk/

 
At 21/4/11 10:33, Anonymous Susling said...

Tak for kærlig deltagelse og en rædselshistorie, der i den grad slår min!

 

Send en kommentar

<< Home