kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.6.11

Susling travler derudaf

Har bare slet ikke tid til at blogge. Spurter efter livet - derude --> et sted
  • Må til fitness (og forklar mig lige, hvorfor jeg er begyndt at danne butch-overarme. Var lissom ikke meningen)
  • Har travlt med at trække maven ind i nyindkøbte kjoler. Skal jo være smart på jobmarkedet
  • Må støtte unger, der går til eksaminer. "Nej, læseferie er ikke lig ferie!"
  • Snakke fremtid og translokation og bage pølsehorn og købe tre paller øl
  • Barbere ben og læse dameblade. Må følge med på look på jobmarkedet
  • Fejre konfirmationer og 80 års føds...
  • og almindelige føds'er
  • og snige en lille koncert ind med PIL i Vega
  • og børste tænder
  • og gå til frisør
  • og bage
  • og være en kone
  • og ven
Freakin travlt...men det er ok

Etiketter:

4 Comments:

At 17/6/11 11:26, Anonymous Trine Louise said...

Ja det er jo dejligt når der er bud efter éen. Mon ikke du har det som jeg - det peak'er i perioder, men så kommer er også perioder hvor der ikke sker ret meget. Det synes jeg er meget rart som kontrast.

 
At 17/6/11 23:09, Blogger Mette said...

Det er hårdt at være husmor :-)

 
At 18/6/11 11:57, Anonymous Donald said...

Du godeste, hvor er det dog godt at du kan lave grin med det hele - og pas nu godt på det hele :) især kan jeg bedyre dig at der er god mening i at passe på tænderne (og især mellemrummene! Det siger tandlægerne ikke nok om, man kan jo risikere at de kæbe-benet atrofierer, hvis der er bare en smule betændelse i tandkødet! Nå nu bli'r det jo næsten alvorligt - du kan jo nok gætte at jeg har fået undersøgt mine egne gummer!)

 
At 19/6/11 12:34, Anonymous Susling said...

Trine: Egentlig så foretrækker jeg jævn og stabil travlhed. Noget at tage fat på hver dag.Har oplevet at have monstertravlt det ene øjeblik og det næste ikke at have noget at lave. Det er ikke min kop te.

Mette: Det er altid noget at lave for en husmor :-)

Donald: Mellemrummene mellem tænderne er supervigtige at holde rene. Jeg har en tandlæge der i den grad er efter mig og på et tidspunkt måtte jeg igennem en behandling for begyndende paradentose :-/ Behandlingen virkede! Men jeg tror desværre, at det er en overset folkesygdom - som burde være dækket af sygesikringen. Men sådan er der jo så meget.

 

Send en kommentar

<< Home