kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

2.7.11

Susling dagen efter

Things that make you go (sigh !!!)
  • startede på nyt job
  • chefen havde tømmermænd
  • det havde en anden medarbejder også, så hun flexede
  • Hos afrikanerne flexede man ikke, man afspadserede. Fandt aldrig ud af, hvad de afspadserede for - sådan tidsmæssigt
  • jeg faldt ned af kontorstolen (på den uelegante måde)
  • ellers tegner det meget godt
  • har købt mit livs første tofu
  • og tamari
  • og urtesalt
  • fordi Anders ønskede sig en (sexet) vegetarkogebog i fødselsdagsgave
  • kunne selvfølgelig havde ladet være med at finde sådan én og at gi' ham den
  • så vi nu skal være micromacro-noget
  • savner et stort uetisk stykke rødt kød
  • med pomz
  • og bernaiz
  • så jeg har råstyrke nok til at vaske ungernes kluns, når de kommer våde og lugtende hjem fra Roskilde Fæcs(es)tival
  • og kræver kød
  • og vitaminer
  • I aften skal vi have noget med tofu
  • jeg bliver træt

Etiketter:

4 Comments:

At 4/7/11 09:07, Anonymous Helleq said...

Vi lavede tvangsafklædning i bryggerset, så Roskildeklunset kunne komme direkte i vaskemaskinen da Jeppe kom hjem fra festival. Og det var af ren nødvendighed!!
Turen hjem fra toget til hjemmet foregik med åbne ruder i bilen- ellers havde vi ikek overlevet - os andre. Fro han kunne ikke selv lugte det :)

 
At 4/7/11 16:39, Anonymous Susling said...

To stks. unger hjemme. fejrer fyraften sammen med vaskemaskinen og en gigant vandskade. (Sigh)Dog ikke ungernes skyld - det med vandskaden.

 
At 6/7/11 13:38, Anonymous Donald said...

Ih hvor er det godt at livet fortsætter! Du får mig til at mindes de aftener, hvor jeg smed min søns jord"slåede" fodboldtøj i vaskemaskinen med noget, der hed RADION (det lyder aktivt!) og hvor det kom ud en time efter, helt hvidt! Oh - jeg savner det :)

 
At 6/7/11 13:38, Anonymous Donald said...

Hov, vandskaden hvordan - det må du fortælle lidt om en anden gang!

 

Send en kommentar

<< Home