kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

20.10.10

Susling wednesday

Pipper lige en kort besked, mens jeg ser "Drageløberen" med det halve boldøje og hiver vasketøj ud med venstre hånd. For livet er vel komplet, når:
  • Man har kysset og krammet Skumfidusen og sendt hende af sted til Berlin
  • Dj Brockhouse har slået op med sit harem og har barberet sine gryende bakkenbarter af, fordi pigerne - sådan generelt - synes, at de ikke er cool
  • Manden ligger og snorker massivt i designerstolen og ser ud som om han har arbejdet i fireholdsskift på en boreplatform (har han lissom ikke, vel!)
  • Moster ringer op og piver og fortæller ikke, hvad hun vil have os til at gøre (så sig det dog kvindemenneske!)
  • it-leverandøren på arbejdet, som skulle have leveret og hele tiden lover at leverer, ikke leverer og man (som i jeg) har skruet bissen solidt fast og har fulgt op tre gange i løbet af en dag (jeg kender lopperne på travet - sådan generelt og jeg synes, at det er pinligt for dem og nu skal de fandjensme levere!) og det sker stadig ikke
  • Ens øjne er som sand og man også lige skal e-undskylde over for lægen, at ens unge har glemt den tid, man har aftalt og forklare, at han jo har manglende forbindelse i frontallapperne
  • Køkkenfirmaet har afleveret tilbud uden bund og hold i realiteter og så skal man også lige überprojektlede det oven i bunken
Bortset fra det: Kan passe læderbukser, skal til koncert i morgen, sætter pris på de gode måltider, vin og glæde, som jeg har fået i dag og efteråret er vel på sin vis også ok, hvis bare mine urgamle striktrøjer ikke disintegrerer inden, der igen er penge på kontoen - sådan på sigt.

Etiketter: ,

4 Comments:

At 21/10/10 11:29, Blogger Annette's space said...

Ak ja, det liv, det liv.....:-))

 
At 27/10/10 23:00, Blogger Annette's space said...

hey der :-)

Ville sende dig en sms.....meeeeen skal nok lade være.
Jeg lever og har det blændende. Har du det godt ?

Knus

 
At 30/10/10 22:13, Anonymous Susling said...

Har det godt, har huseret i Holste -gaaabb - bro! Send bare sms.

 
At 31/10/10 20:06, Anonymous Anonym said...

Susling - vender du ikke snart tilbage? Jeg savner dine blogpip, og synes ikke du kan være bekendt at ikke yde dem! Selv er jeg præ-klimakterisk, hysterisk, kolerisk, down-right argh'erisk and in need of lidt forbilledligt og velformuleret fra en kvinde der kan formulere. Synes jeg fortjener det? Hvad du fortjener, er sikkert det samme og mere til. Skal vi blive gamle sammen? Skal vi opfinde en for fed arbejdsplads?
Nuvel, hilsner fra M

 

Send en kommentar

<< Home