kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

31.10.10

Susling mod nye horisonter

Beklager! Der er hverken tid eller rum til de lange dvælende indlæg p.t. Må nøjes med et opsamlingsheat på listeform.

  • Har samlet nyt klædeskab og opdaget, at skabslågerne er i restordre! (fik manden lige et flip?!). Nu lever vi med en tøjreol. Kaosnabo stak hovedet forbi og var ved at gå bagover over min perfide ordenssans (husk jeg scorer højt på ordensbarometeret), så nu har jeg reelt set en husmoderpral-tøjreol. (Vil stadig gerne have skabslågerne vi har betalt for, please).
  • Har bondet med vestjyder og nydanskere og har slugt nogle kameler på den konto. Der er forøvrigt rigtig pænt og vandret derovre i Vestjylland. Men jeg er stadig lidt blank på, hvad der får nogle til at ville bo midt i en masse ingenting (som i en uendelighed af flade marker og kun to træer og en gylletank, som landskabeligt pejlemærke. Der er fandme fladt efter den Jyske Højderyg).
  • Har indset, at jeg faktisk er pæn - og dygtig - og fleksibel. No shit, Sherlock! Først i en alder af 46 forstår jeg. Håber, at det ikke er for sent. (Har fjernet alder fra ansøgninger. Mange skyder mig alligevel til at være i 30'erne, når de ser mig, så kom bare an fordomsfulde arbejdsgivere!)
  • Praktiserer simple living og takker dem i det høje for, at jeg, da jeg havde penge på kontoen, shoppede en del - og må jeg tilføje i tidsløst design. Med 0 kr. på kontoen til den slags udskejelser p.t., er det rart, at man kan tage noget fra hylderne (i husmoderpral-tøjreolen), som andre tror, at man har købt i går. (Krisemoden dikterer sort, gråt og enkelt!)
  • Har observeret, at andre stort set altid sætter sig selv først - selv dem i velgørenhedsbranchen! Det er ikke lige min kop te, jeg er alt for solidarisk. Men jeg har bestemt mig til, at det er en diciplin jeg skal gøre mere ved. Ellers bliver man behandlet som en dørmåtte og det er jeg altså ikke - en dørmåtte. Tværtimod! Og nu skal I dælme se løjer.

Etiketter: ,

1 Comments:

At 1/11/10 10:00, Blogger Annette's space said...

Det der flade vestjyske har da vist alligevel givet eet eller andet fornuftigt indspark...Luftfrandring er altid godt...i kortere eller længere tid...
Vi snakkes....kns

 

Send en kommentar

<< Home