kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

28.1.10

Susling i zen - i øjeblikket

Når man står der og bager Naan, rører agurkeraita og lige også smækker et Canadisk havrebrød sammen (fordi ungerne er vilde med det), mens man hører Orup og Bo Caspers orkester på you tupe, så betyder to afslag på en dag ikke så meget.

Jeg kører bare tungen over mine fine bakteriefrie laserbestrålede tænder og tænker frem på alt det frivillige arbejde, jeg kan kaste mig over. F.eks. så skal jeg lave en kampagne til fordel for kvinder i Mali og jeg er godt i gang med at bore mig ind på andre, der altså ikke kan komme uden om min gejst og mine kompetencer! Siger det bare. Og I hører selvfølgelig mere.

Etiketter: , ,