kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.12.09

Susling goes climatic IIII

Alle dem, der er helt vildt glade for, at Peter Skaarup har fået gennemtrumfet, at der skal sættes juledekorationer op i Bella Centret her i forbindelse med COP 15, rækker hænderne op.

Personligt tror jeg, at det kommer til at rykke i den grad på klimaforhandlingerne, at alle de delegerede nu bliver hilst af et par juletræer med lyskæder, når de træder ind af døren og at de, når de bliver trætte af de hårde forhandlinger, kan hvile øjnene på røde lys med bånd og en gang grangrene klasket ned i noget ler. Syn's da også vi skal have nogle kravlenisser og den slags! (Ved så ikke lige om en hinduist fra Indien fatter, hvad der foregår. Eller hvad med en buddistisk kineser? Det er jo lissom dem vi seriøst forhandler med.) Nå, men nu har Peter S. da gjort noget for juleklimaet.

Selv har jeg også lige gjort noget godt. Jeg er nemlig gået ned af trapperne, har sat mig på min cykel, kørt tværs gennem byen (ret mange kilometer), er gået op af trapper, har fået at vide, at jeg har byttet om på to dage/aftaler, har taget trapperne ned igen, har sat mig op på min cykel, er kørt tværs gennem byen (ret mange kilometer), er gået op af trapper igen og har svedt så meget, så jeg har skruet ned for alle radiatorer. Det er sgu da co2-besparelser, der vil noget.

Jeg tager turen igen i morgen og imens vil jeg vente spændt på, hvor meget fest, der kommer i gaden i mit 'hood. Det skulle vist gå løs lørdag.

Susling, Klimathovedstaden, blogger.com (Egentlig lang tid siden, man har set noget til Lally Hofmann.)

Etiketter: , ,