kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

9.12.09

Susling goes climatic III

Sker ikke det store på klimafronten i mit 'hood lige nu. Bortset fra, at det jo altid er hyggeligt, at ha' Greenpeace sejlende forbi flere gange om dagen. Tror dog isbjørnen foran Christiansborg er smeltet nu...nedsmeltet?

Nok tegn på stilhed før storm og noget med, at vi holder vejret til på fredag, hvor klimalømlerne har meldt handling. Det plejer som regel, at inddrage mit 'hood. Det er altid os, der holder fest i gaden. Ja, altså ikke mig, jeg nøjes bare med at spise mindre kød og vaske på lave temperaturer.

Til gengæld kan jeg forstå, at der har været gang i den i en af mine bekendtes baghave. Der ude hvor klimafængslerne holder til. I ved de her små bure, som klimalømlerne skal sidde i, efter de har markeret, hvad de mener. "Nå, så det mener I!" og smak, så kan man komme i et klimabur. Syn's egentlig, de er lidt modige overhovedet at mene noget.

Har forøvrigt stadig Den Skønne boende. Dj Brockhouse er begyndt at se lidt bæløjet ud. Åbenbart hårdt sådan at være kæreste på fuldtid. Nok den megen lokale opvarmning.

Susling, Klimathovedstaden, blogger.com (Det var da søren jensme Svenning Dalgaard, jeg så på tv i går! Den pæne mand.)

Etiketter: ,

1 Comments:

At 9/12/09 11:37, Blogger Gittemay said...

Griner :-)
Ja, det er sandelig fine forhold, der venter i Valby Klima-Zoo :-))).
Tænker nok at sønnen ser sjov ud - kærester i så store doser kan være hårdt :-)

KH Gittemay

 

Send en kommentar

<< Home