kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

1.9.10

Suslings forkerte farve

Kan vi ikke ret hurtigt blive enige om, at der er pænt lyserødt hos mig? Selv når jeg tager en bette blomstertest, så bliver jeg en lyserød Canna. Jeg er fandme ikke lyserød og jeg aner ikke, hvordan den farve har sneget sig ind (Ok, har så en lyserød blomstret tekande, men der stopper festen også!)

I virkeligheden så er jeg blodrød. Piratrød. Aii yee mate. Jeg siger, hvad jeg mener og jeg tænker, hvad jeg gør - ikke uden tanke for konsekvenserne, men dem må man til tider tage med. Og hvad skal jeg med mennesker, der ikke kan se, hvem de selv er? Eller dem, der hænger fast i gamle traumer? Eller dem, der mere tænker på ydre værdier? Intet. De interesserer mig ikke.

Netop derfor kan jeg ikke forstå, at jeg er blevet fesen bloggerlyserød.

Etiketter:

11 Comments:

At 1/9/10 17:28, Blogger Annette's space said...

Nu har jeg altså aldrig opfattet dig som særligt lyserød bare fordi bloggens baggrund er lyserød. Jeg opfatter netop farven som en hamrende morsom kontrast til du skriver.....Men herrebettegudda, da kan sgudda bare ændre farven:-))
Og vedr. blomster...hmmm.....jeg blev en Margurit. Ikke en skid eksotisk eller noget, bare sød og mild ?????

 
At 1/9/10 23:32, Blogger Dana Watsham said...

Er den ikke mere magenta end plysserød, din blog?

 
At 2/9/10 08:24, Anonymous Susling said...

Magenta? Tjo...det er lidt mere til at leve med :-)

(Og gu' er baggrunden, tænkt som et ironisk setting. Synes bare lige det tog overhånd med den Canna. Havde man så bare været en Daisy!)

 
At 2/9/10 08:48, Blogger Gittemay said...

Tja, jeg ved nu ikke liiiige med den blomster-test-ting. Jeg blev til en Solsikke!!!!'
Lyserød kan man ikke just kalde dig - men jeg ser nu ikke farven som lyserød, mere pink. Og pink er der altså ligesom lidt mere saft og kraft i.

KH Gittemay

 
At 2/9/10 10:28, Anonymous Helleq said...

HMPF!

Din side er ikke lyserød- den er PINK!
...Den tunika jeg lige nu har på, er i hvert fald samme farve, og er købt som pink.

Og behold du den bare, den er go'

Og en rigtig canna er faktisk højrød - det er bare en fesen farve, der er på tegningen :)

 
At 2/9/10 10:54, Anonymous Susling said...

En solsikke. Det er da en cool blomst!

Helleq: Er en canna højrød? Vidste jeg ikke (må tjekke blomsterkataloger). Men så passer det vel meget godt.

 
At 2/9/10 11:58, Anonymous Susling said...

Og så fik jeg lige googlet canna...bortset fra billedet af en joint, så må jeg da sige, at der er noget farveflor over sådan en gevækst. Nu har jeg det bedre!

 
At 2/9/10 23:51, Blogger Voksenmis said...

Blomstertest? Hvor?

:)

 
At 3/9/10 15:48, Anonymous Susling said...

Ved ikke om du mener det som fis og ballade. Men hvis du ikke gør, så skal du bare klikke på blomsterikonet i min ene side.

Bortset fra det er de der test noget være fis. Bortset fra den gang jeg blev henholdsvis Audrey Hepburn og Ronja Røverdatter. Lige der syntes jeg, at det da var nogle helt igennem herlige tests :-)

 
At 3/9/10 23:36, Anonymous Irene said...

heromme på den lysegrønne er man blevet mere lyserød med middelalderen... Man har også 'ærlig hår' og den der blue rinse står skide godt til lyserød, just sayin'!

 
At 4/9/10 00:12, Anonymous Susling said...

Man har jo lissom haft en designer på! Og jeg elsker ham for det også ud over alt muligt andet.

 

Send en kommentar

<< Home