kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.2.10

Suslings hovede dunker

Kors, der er en del mænd i huset lige nu...tømmermænd. Så massivt, at jeg bare ikke ku' slæbe mig over til pilates her til formiddag. Var sikker på, at jeg ville kaste op midt i en maveøvelse. Det kan jeg jo ikke byde nogen, vel?! Heldigvis for mig og min manglende stålsathed, så melder min elskede, at min ynglingshadekvinde (jep, vi er også provinsielle på Christianshavn) lå og snoede sig på fitness-gulvet sammen med ham og de andre, og at det var godt jeg ikke var med. For så ville jeg have spruttet af had og aggression, mens jeg lå der og holdt på den lille prut. (Til orientering: Hun er den mest selvfede madam, der styrede mødregruppen anno dazumal med hård hånd og solede sig i alles beundrende blikke, fordi hun var mor til to og de andre bare var et-barns-ny-usikre og var så forhippet på at holde sin lille tilstræbte position, at hun begyndte at intrigere, da jeg dukkede op og meldte pas på hendes regime og prøvede at gøre oprør - og forøvrigt også var mor-til-to-sikker. (Kan mødregrupper bare være klamme eller hvad?!))

Nå, men mens jeg prøver at holde kroppen i vater og ikke stikke hovedet i lokummet, så kommer jeg i tanker om, at jeg har lovet naboens lille datter, at vi skal ned og lave engle i sneen. Må heller tage mig sammen. Man holder, hvad man lover og man skuffer ikke et barn. Så jeg bliver nok nødt til at kravle i noget udetøj. Suk!

PS. Vi havde rigtig gode gamle venner på besøg og det var ssssåååå dejligt. Som noget nyt er vi begyndt at spise indisk. Igår fik vi ris pillau (ris med krydderier og ærter), lam i tomat og peberfrugter, grønsags batjii (tomater, squash, kartofler, løg og noget mere jeg ikke kan huske), en linseret (røde linser og smør og krydderier og mere jeg ikke kan huske lige nu), raita (med agurk) (moi!), naan (som jeg bager selv) og hjemmelavet mango chutney (også moi!). Til dessert lassi med rosenvand og mango og melonsalat med ingefærsirup og valnødder. Og så en masse drikkelse (av): hvidvin, champagne, dry martinis, hvid te...og på et tidspunkt holdt jeg op med at tælle...(av).

PPS. Poster gerne opskrifter, når jeg er lidt mere klar.

Etiketter:

4 Comments:

At 21/2/10 12:51, Blogger Annettes space said...

Kur: en stor fed ulækker burger, fritter og masser af cola......

God bedring :-))

 
At 21/2/10 12:59, Blogger Pernille said...

Jeg er ret sikker på at mødregrupper ligesom andre kvindegrupper kan være temmelig klamme - jeg har så bare ikke oplevet det, og beklager ikke (men kan godt sætte mig ind i yndlingsaversioner) :)

God fornøjelse med sneenglene :)

 
At 21/2/10 13:02, Blogger Tina - omme i London said...

Hvor er du sej, baade mht ikke at skuffe barnet og mht madlavningen! God soendag til dig. :)

 
At 21/2/10 17:51, Blogger Gittemay said...

Åh din stakkel - sneengle OG tømmermænd....pyh ha.
Har du prøvet at stikke nåle i propperne på de flasker, du har drukket af...sådan lidt voodoo som driver tømmermændene ad pommern til :-))))

KH Gittemay

 

Send en kommentar

<< Home