kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

29.1.10

Susling og ham Jante

Altså:

Når min tidligere job coach skriver til mig, at jeg har et fantastisk drive og en herlig personlighed, så vælger jeg sgu at tro på det.

Når en ung flot fyr smiler med øjnene til mig, selv om jeg vader afsted med en stor sort underlig H&Mhue, gamle langskaftede slidte og upudsede sorte campers, slidte jeans og en lidt for tætsiddende sort sælskindsvest over en sort, højhalset billig akrylsweater, så smiler jeg tilbage.

Når jeg falder pladask for det mest fantastiske tøsefimsede prinsesse te-sæt med en pastellyserød tekande og gule, lyserøde, lysegrønne og lyseblå tekopper (med blomster og guld selvfølgelig), så køber jeg det.

Når jeg pludselig får lyst til at høre Rai og Paul Weller (og lidt mere Paul Weller), så sætter jeg det på.

Jeg er helt sikker på, at Jante bor godt og trygt hos nogle. Han skal bare ikke bo hos mig mere!

Etiketter: ,

1 Comments:

At 29/1/10 21:32, Blogger Lotte said...

Ja, du behøver ikke sende ham herover, for her er han heller ikke velkommen :-)
Faktisk synes jeg, at han skulle gå på pension, ham Jante...

 

Send en kommentar

<< Home