kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

25.11.09

Susling om at dele og hele

Hjemme hos os, der deler vi. Eller rettere Skumfidusen deler. F.eks. så "delte" hun Dj Brockhouses hue en aften. Den aften, hvor hendes taske blev stjålet. Dj Brockhouse brummede bare lidt og han har sikkert tænkt:"Airhead!" Og nu er han så hueløs.

Skumfidusen synes også, at der er fri deling på min badeværelsehylde. Min makeup f.eks. Jeg kan altid se, når hun har været der, for så mangler der et låg eller makeupsvampen er gået i stykker. Jeg brummer også lidt - dog højere end Dj Brockhouse - og tænker:"Airhead!"

Senest har hun så forgrebet sig på min nye Hårglæde fra Regitzes NoNonsense. Hun kom ud fra badet og sagde:"Mor, jeg tog lidt af den der nye Regitzes-ting. Den dufter så dejligt."
Det var egentlig ok, for jeg var lidt spændt på, hvad hun syntes om den. Jeg mener, man kan jo let lade sig forføre af et koncept - især hvis det er økologisk. Jeg kan i hvertfald godt blive besnæret og bilde mig selv ind, at nu gør jeg noget rigtig godt for mig selv.

Hun svarede, som sagt, at hun syntes den duftede utrolig godt og at hun var vild med, at man ikke skulle lade kuren sidde i særlig længe, før man fik en effekt. Jeg er 100 % enig, for jeg har aldrig været så god til det her med, at rende rundt med en plastikpose om hovedet i flere timer og så skulle skylle og rense og gøre ved. Når jeg er i bad, så er jeg i bad og så tager jeg hele turen på en gang og så slut.

Min oplevelse af Hårglæde er i øvrigt også lidt speciel. Om det skyldes Hårglæde eller det faktum at jeg er begyndt at spise B-vitaminer eller om det er en kombi, skal jeg ikke kunne sige. Men efter nogle ganges brug er der sket det, at jeg har fået mine krøller igen. Jeg har altid haft fald i håret som på et tidspunkt udviklede sig til krøller. I den senere tid var mit hår så begyndt at se ret træt ud og krøllerne var mere krus end krøl. Sådan er det ikke mere.

Det samme gælder i øvrigt min hud. Sjovt nok (jeg er trods alt 45), så har jeg næsten ingen rynker. Kun nogle meget fine linier ved mundvigene og en anelse under øjnene, som mest træder frem, når jeg er træt. Til gengæld har jeg fået mig nogle finmaskede blodsprængninger på kinderne. Ikke meget, men nok til, at jeg bliver lettere rødmosset, når jeg f.eks er stresset. Jeg har nu brugt Creme #1 og Skintonic # 1 i lidt over en måned og jeg kan se og mærke tydelig forskel. Det fintmaskede på kinderne er dæmpet betydeligt og jeg kan mærke, hvordan min hud suger til sig, hver gang jeg tager creme i ansigtet.

Jeg gætter på, at det er aloevera juicen, der gør forskellen. Aloe vera var nemlig præcis, hvad min koreanske akupunktør og massør anbefalede mig, da jeg klagede min nød over alt det røde. Han synes så godt nok, jeg bare skulle knække grene af min plante af og smøre den friske saft i hovedet. Men helt ærligt, det ser ikke lige så lækkert ud med en afgnavet gren på toilethylden som en lille krukke lækker creme.


Nå, ja, så har Creme og Skintonic # 1 en ekstra fordel. Det er jo til modne kvinder, så den lader Skumfidusen stå, og så har jeg den helt for mig selv. Det skal man jo heller ikke kimse af, vel!

Etiketter:

5 Comments:

At 25/11/09 11:34, Blogger Skribenten said...

OG tak fordi du deler her, jeg kunne så godt bare tænke mig at du også delte HVOR man kunne få fat i disse ting. Dine problemer med håret er nemlig også mine.. ;)

Mange krusede knuxzs
Henriette ;)))

 
At 25/11/09 11:41, Blogger susling said...

Har jeg ikke delt det? Jeg synes da ellers, at jeg har lavet nogle links. Det er det lyserøde i teksten.

Ellers tjek:
http://www.regitzesnononsense.blogspot.com

Og det bedste er, at det ikke koste en herregård.

 
At 25/11/09 15:07, Blogger Lotte said...

Hmmm, jeg har faktisk meget kraftigt overvejet #1 - sådan af forebyggende årsager og fordi man faktisk godt kan se, at jeg har opholdt mig meget udendørs (og det kommer der ikke mindre af den næste håndfuld år)... Måske jeg lige skulle spørge Regitze inden jeg sender en ordre afsted. Men prøve hendes produkter, det skal jeg med garanti.

 
At 25/11/09 15:15, Blogger susling said...

Ja, spørg Regitze.

Men hvis du spørger mig, så er det noget af det bedre jeg har prøvet og det virker faktisk. Før brugte jeg Nuxe, som også er et naturprodukt, men jeg blev nødt til at supplere med Dr. Andrew Weil for Origins, MegaMushroom Face Serum, for at opnå en effekt på det røde. Det er jo egentlig noget rod og alt, alt for dyrt.

 
At 25/11/09 21:08, Blogger Regitze said...

tusind tak, Susling!
*airhead*. dagens nye ord:)

 

Send en kommentar

<< Home