kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

25.8.09

Susling: Kys det så, det satans liv!

Når man bor i en helt almindelig lejlighed med de obligatoriske almennyttige 4 rum og papvægge. Når man har teenagere, der ofte går i seng senere end én selv - eller kommer hjem midt om natten med kæresten på slæb. Når man har en gammel seng, der er alt, alt for gammel og er begyndt at knirke.
Så kan det altså godt være svært, at finde det nødvendige space til at elske sin mand.


Altså elske ham kan man jo altid, men sådan elske med ham. Det er efterhånden blevet lidt af en udfordring. Jeg kan sagtens finde på at klappe ham kærligt bag i og stryge ham. Eller gå en lille tur hånd i hånd. Han insisterer også på, at han synes, jeg er dejlig og tager gerne og glad på mig. Men sådan rigtig finde et space, hvor kun vi to gælder. Det bliver sværere og sværere.

Jeg v
ed godt, at mine unger er helt på det rene med, hvad sex er. Min datter har en kæreste og spiser minipiller og min søn har haft sin debut. Men det er ikke noget, vi snakker så meget om. Jo...hvis min datter har blærebetændelse, som hun f.eks. har lige nu, så må jeg jo lige diskret sige: "Husk, at gå på toilettet bagefter I har været sammen. Det forhindrer honey moon disease."

Da min søn begyndte at antyde noget om, at han jo havde den her kæreste og at han...., så måtte jeg jo også lige nævne ordet kondom...Men ellers så er vi faktisk ret blufærdige. Jeg vil ikke invadere dem og de skal ikke invadere os.

Netop derfor synes jeg også, at det bliver sværere og sværere bare at være os to.
Don't get me wrong! Vi er absolut ikke snerpede. Det er jo alt sammen helt naturligt. Men der er stadig det her helt særlige space, som jeg så gerne vil ha', at vi har i fred.

Etiketter:

2 Comments:

At 25/8/09 19:54, Blogger Skribenten said...

Kære Susling.

Her er der jo MINUS privatliv. Vi sover som bekendt i stuen og det ville være synd at sige at vi kan nyde hinanden lige for tiden. I hvertfald ikke uden at Mira kommer vadende igennem stuen indtil flere gange, netop pga det med de sene gå i seng tider... Vi HAR været der og jeg er godt og grundigt frustret for at sige det mildt.

En nat da der endelig var udsigt til ro fra ungernes værelser forsøgte vi een gang til, lige pludselig går døren til stuen op og en af dem siger: Jeg skal bare lige hente en film".!!!

Der blev jeg så stædig at jeg slæbte den stakkels husbond med ud på altangulvet. Hihi

En upraktisk løsning og ikke noget jeg vil anbefale, men desperate metoder må nogle gange i brug.

Og jeg der ellers gik og troede at når ungerne blev ældre skulle vi rigtig til at ha det sjovt igen..


HA! ja den er god fru optimist.

Nu venter vi begge på den dag da vi kan gå nøgne rundt helt sådan bare fordi vi har lyst. :-)

Some day..

 
At 25/8/09 21:32, Blogger susling said...

Altså, nu har vi jo vores eget soveværelse og er ikke så udfordrede som jer. Ungerne er også søde til at banke på inden de kommer ind. Det gør jeg jo også hos dem - banker på. Alle har ret til et privatliv.
Men derfor kan man jo godt føle sig lidt indvaderet alligevel. Da ungerne var mindre blev de puttet - godnat - og så var jeg da frisk på en tur i stuen osv.

Efter 25 år og med store børn synes jeg bare, at der skal lidt mere til - som i fred.

 

Send en kommentar

<< Home