kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

29.6.09

Susling sukker lettet

Update: Pyyyyha, det var jo bare pms. Den slags skal man være glad for i min alder (og det vil I så høre mig sige hver måned fremover - indtil jeg bliver en ægte klimakteriesild). Hjælper helt klart også at komme ud og lufte lidt. Føler mig ikke så tyk længere. Så faktisk en hel del, der burde have trukket i håndbremsen for længst og så er det jo også altid rart at møde gamle bekendte, der har fået mave og pluskinder (hun har helt sikkert tænkt det samme om mig).

Ser i øvrigt ud til, at vi skal fejre My Guys fødselsdag alene. DJ Brokhouse hænger ud hos hende, han ikke er kærester med. Som han sagde, inden han skred:" I kan vel nok finde ud af at hygge jer lidt sammen alene!"

Yes, din møgknægt med alvorlig teenagetitis, selvfølgelig kan vi det. Og vi går ud og spiser dyrt gør vi, bare os to. Vi regner med at hænge ud her.
Et af mine absolut yndlingssteder. Minder mig om et østrigsk etablissement med gårdhave og maden er danske råvarer i en ny fortolkning. Det er jeg ret vild med.

Aftenen indleder vi på nedstresningsmåden med en kølig campari soda, cashewnødder, rugkiks med kommen og lidt Press bleu.

OH no...stopper nu med madinfo...hvad bliver det næste? Strikketøj? Gad i øvrigt godt linke til den keramiker, jeg lige var forbi. Hun laver noget fantastisk keramik inspireret af papirfoldning. Meget smukt.Hvidt, enkelt og skrøbeligt og stærkt på en gang. Hun tilbød mig et krus, fordi jeg havde været så sød og komme forbi med lidt frugt, da hun var alvorligt syg sidste år. Jeg blev helt genert og begyndte at rødme...jeg havde jo ingen bagtanker med det her frugt - ikke andet end, at når vi nu boede det samme sted og hun nu var blevet alvorlig syg, så kunne jeg da lige opmuntre med lidt lækker økologisk frugt fra vores Årstiderne-kasse.
(Hvad var det jeg skrev tidligere om, at kunne tage imod!! Jeg trækker det i mig igen. Jeg er skide dårlig til det selv.)

Nå, men hvis nogen skulle komme på de kanter, så stik hovedet forbi Møntergade 6 i downtown cph. Butikken hedder vist noget med Borddækning. Hun har også været omtalt i Jyllandspostens kulturtillæg fornyelig og skulle vist også komme med i Alt for Damerne. I butikken er der også andre spændende keramikere, glaskunstnere og tekstilkunstnere. Der var f.eks. en, der lavede nogle forrygende skåle i beton. De skal ses!

Nå det var bare det jeg ville sige. Tak for nu og på gensyn.

Etiketter: