kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.6.09

Susling: Mig og MJ

Ok, dagens tema er så åbenbart MJ. Har egentlig ikke noget forhold til ham. Hang lissom ud i en anden kultur eller måske var jeg bare for gammel til at se fidusen med poptapetet? Havde jeg været teenager i 80'erne, havde det måske været en helt anden historie?

Så for mig er MJ bare noget med Jackson Five og Thriller og Bad og hvad vi nu har. Hvide handsker, moonwalk, hvinet og hånden på penisen. Kopister en masse og nogle drenge, der fandt en eller anden identitet med for korte bukser, hvide sokker, sølvjakke og en underlig hat. Og så er der jo Neverland og pædofilien.

Han sagde mig ikke en dyt og han endte med at være lige så sølle som Elvis. Ødelagt af sin egen amerikanske succes. Popkultur er altså bare ikke mig. Og så har jeg iøvrigt altid haft skide ondt af hans stakkels unger. Nu kan de da i det mindste slippe for at gå med masker og hænge ud over altaner med hovedet ned af.

Hvis du har en anden holdning og andre oplevelser med MJ, så er du selvfølgelig meget velkommen til at smide en kommentar. For må ærligt indrømme, at jeg ikke forstår al virakken.

Etiketter: