kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

13.6.09

Susling stod der

Da jeg stod og borede snuden ned i en pæon, så kunne jeg pludselig mærke duften af sommer

"Jeg ligger på mine bedsteforældres græsplæne tæt ved hans overdådige blomsterbed af Noldiske dimensioner og bøjer blomsterhovederne helt tæt ned til mit ansigt"

Da jeg stod kl. alt for sent og åbnede døren for min søn, der står sammen med en ven og pludselig tilter min store søn hen over mig, fordi han er blevet for fuld, så mærkede jeg, at jeg nu var seriøst voksen

"Jeg kommer meget sent hjem til min mor, der kærligt stryger mig over panden og stiller en spand ind ved siden af min seng"

Da jeg stod nede hos Naturpoteket for at købe Kräuterblut til min datter (ja, jeg er jo halvt østrigsk og vi fixer den slags med naturmedicin og kurophold), så mærkede jeg, at jeg vidste, hvad jeg gjorde

"Min farmor rækker mig et lille bæger med Kräuterblut, fordi jeg er blevet lidt træt efter en menstruation"

Da Naturpotekdamen sagde til mig, at vi har hjerneceller i maven, så mærkede jeg pludselig, hvor meget mavekrampe jeg har - men det med maveuret er da ikke nogen overraskelse

"Min mor rækker mig en plastikske med figensaft"

Om det her har mening? Måske. Måske ikke. Det er også lige meget. Det er erindringer i øjeblikket og det er godt at føle sig forbundet med fortid, fremtid og nutid.

Etiketter: