kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

10.6.09

Susling skråler adr!

Jeg har truet med en knytnæve af naboens dør. Jeg har smækket røret på, når min gamle moster ringede. Jeg har afkrævet forklaring på afslag fra idiotminusarbejdsgivere. Jeg har råbt af cyklistblondiner og vanvidsbilister, at de edderperkeme burde komme på Trafikskolen. Jeg har spillet gammel punk-musik, så naboerne ikke kunne sove. Jeg har boycuttet irakisk kioskejer. Jeg har bedt ungerne om at klappe kajen. Jeg har tudet hos veninden. Jeg har ligget i ske med min elskede og før det truet ham med, at han var ved at tærre ret godt på sit antal af liv, hvis han ikke talte pænt til mig (en kat har som bekendt 9, men i mit spil kan man godt optjene nye). Jeg har været til møde i a-kassen og som en anden gammel havgasse, rystet på mit grå hovede over alle de andres tro og gå på mod.

Jeg tror saftsuseme, at jeg er pms! Og det skal man vel for fillan være taknemmelig for som præklimateriesild - eller noget.

Etiketter:

5 Comments:

At 10/6/09 20:05, Blogger Uden Relevans said...

Du skal nok klare den gamle jas :)

 
At 10/6/09 22:04, Blogger susling said...

Tak, Moffe! Du gør mig glad og så har jeg jo trods alt også:

Givet en masse is til underboerne og deres børnebørn, fordi jeg kom til at købe den Store Familiepakke hos Hjem-is og bare ikke kunne presse flere ting ned i min fryser. Jeg har kontaktet en godgørende organisation, som var meget interesserede i mig. Jeg har gået tur med min elskede på Volden og plukket en smuk buket af grøftekantsblomster. Jeg har kysset min søn kærligt farvel, fordi han sku' på date - igen, igen. Og jeg har krammet min datter, der helt spontant sagde, at hun gerne ville med os til Sverige i et sommerhus i no where land!

Jeg hænger på!

 
At 11/6/09 09:32, Blogger Skribenten said...

Jamen så er du da vist slet ikke så slem endda. :-)

At hun vil med i sommerhus er vist mere end vi kan prale med her. Nyd det, for måske er vet sidste gang hun gider det. Vi skal afsted med de to på 14, de to andre der begge er 17 ville hellere dø, end at bo et par uger uden computer og tv. Hih

MEN så får vi andre jo bare så meget mere plads at boltre os på. hihi

 
At 11/6/09 09:44, Blogger susling said...

Ja, hun trak så lige i land nogle timer senere - da hendes Cykelmyg(kæreste)kom. Men jeg synes, at hun skal tage med. Vi plejer at ha' det forrygende sammen os fire. Og jeg har lovet, at vi tager et lille tv, x-box, pc og trådløst netværk med. Personligt går jeg mere op i: hvilke bøger jeg gerne vil have ro til at læse, blomstrede vattæpper, duge, stearinlys osv. Men sådan er vi jo så forskellige :-)

 
At 12/6/09 08:58, Blogger Skribenten said...

Og jeg skal bare have masser af garn med, og også nogle gode bøger, så er jeg glad og fro.

I år vil der dog ærgre mig at jeg ikke har netadgang deroppe, for jeg kommer da rent til at savne at blogge. hi hi

 

Send en kommentar

<< Home