kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

31.5.09

Susling skråler: I dag er det DJ Brokhouse formerly known as Lugtelakridsens fødelsedag..

Pyh..vi er pænt udfødselsdaget her på matriklen. Først cocktailparty med ikke 20, men 35 (og de opførte sig fantastisk alle sammen! Jeg tror på den unge generation. De skal nok sætte verden på den anden ende og frelse os alle sammen!) I går familieføds...med lagkage og boller (og en Skumfidus og Dj Brokhouse formerlyt known as Lugtelakridsen, som aktiv medspiller! Hun havde stået både for boller og den ene lagkage (så hun er altså helt ok!) og han gad at være sammen med alle sine nivøer og niecer!))

I dag er det så DJ Brokhouse formerly known as Lugtelakridsens tur. !15 år bliver han. Og som han siger: "Vigtig alder. Jeg kan få medlemskort til fitness.dk (hans plan er, at træne sig til en six-pack), jeg kan få mig et arbejde (så man kan købe voks og tøj. Vigtige ingredienser for en 15-årig) og ikke mindst: Ha' lovlig sex (mprffl!!)."


Min elskede knægt (nu med seriøse skægstubbe) har valgt at fejre sin dag yderst forældrevenligt!

"Mor! Kan vi ikke bare chille? (Og så forøvrigt lave hans yndlingsbrunch (smoothies, pandekager, hash browns m. pølser). Om aften havde han tænkt sig spaghetti bolo og så skrider han til en eller anden fest... Sød dreng, elsker ham højt og betaler gerne voks og nedhængsbukser og x-box.

Elsker også min lille Sommerfugl - der slog en kæmpe brandskid, mens vi skrålede føds-sang - det må jo lissom ud, siger hun -og OK med mig, hvis hun ellers kan begå sig uden for privaten!

God dag til jer alle!

Etiketter: