kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

28.5.09

Suslings berejste lakridser

Jeg ville gøre noget godt for en ven forleden dag (som i for ca. 2 uger siden). Han er udenlandsdansker, så jeg tænkte lakridser, da lige måtte være det rigtige. Det kom der så følgende scenarie ud af:

Hej Søde,

Er lige nu indehaver af to poser lakridser, der har været hele vejen over Atlanten og tilbage igen. Har tjekket adresse og det hele. Det er postvæsenet i NYC, der er halvaber. Nu æder vi dem selv (har ikke råd til at smække endnu 100 kr. på til porto!) Du må så nøjes med tanken - men den gælder vel også - på en måde.


What a Debbie Downer! Hope they have a little bit of NYC flavor.
I am grateful for the warm thought. Voffer sendte de dem tilbage? De sataner! Nu vil jeg spise luftlakridser istedet og taenke paa jer...


Stort suk! Selv lakridser kommer mere ud og rejse end mig....

Update:
For satan, nu har han inviteret mig til NYC - igen! Nu med lakridser. Jeg ved det er total nedtur at sige den slags. Men serøst: jeg kan ikke overskue det. Kan stort set ikke overskue en skid. Hvor kan man købe noget overskuelse?


Etiketter: