kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

22.5.09

Susling tørrer tudefjæset

Nå, er holdt op med at tude. Sker faktisk meget sjældent, men ånden kom lige over mig, lissom...I det hele taget er der ret mange ting, der holder op her på matriklen. Børnefødselsdage f.eks. Næ, næ...nu skal vi have cocktail-parties!

"Jeg har inviteret 25 af de nærmeste!", proklamerer Skumfidusen, mens hun skrider ud af døren. "Og de skal også lige have noget at spise", når hun lige at råbe, inden hun cykler ud på nye eventyr. "Mrpfffl..., " siger jeg. "Æh, har vi aftalt det? Og er det ikke noget vi lige sådan skal planlægge? Og hvad nu, hvis det regner?"

Skumis på farten: " Ai, moar, du er så negativ.."
Mig: " Mrpfll....!!

Lugtelakridsen (som fremover er døbt DJ Brokhouse, fordi han brummende brokker sig over det hele p.t.) har fødselsdag to dage efter Skummisen. Han skal selvfølgelig også ha' noget festivitas. Men hvad?

DJ Brokhouse formerly known as Lugtelakrids: " Ai...kan I ikke bare improvisere noget!!?"

Mig: "Mrpflll!"

PS.
Skumfidus: "Altså, jeg synes godt nok, det er gået hurtig med at blive 18!"
Mig: (Tavshed! Tænker på, at mit hår er blevet pænt gråt siden den gang..(det er der jo, selv om jeg camuflerer!)"Ahr...hurtigt og hurtigt!?"

Etiketter: