kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

29.5.09

Susling midlertidigt indisponeret

Skumfidusen fylder aaaaaaaaaattteeenn i dag! Inden hun cyklede ud på nye eventyr, nåede hun lige at råbe, at der ikke kom 20 i dag, men 32! Og hvad havde jeg egentlig forestillet mig mht. aftensmad? (Det havde vi sgu da ikke aftalt!!???###¤¤&&&%?=((&/&%) Suk!

Hvis der er nogen, der ser en træt kone cykle afsted med en overfyldt cykelkurv med en vintageelastik med kroge spændt hen over overfyldte indkøbsposer (sådan for 27. gang), så smil venligt til hende. Hun trænger til det!

Correction: Hvis der er nogen, der har set en nu meget træt kone slæbe afsted med overfyldte indkøbsposer, så smil venligt til hende. Den cykel Skumfidusen cyklede ud på nye eventyr med var min (fordi hun hele tiden smider sine egne væk). Hvor er udmeldelsesblanketten til Forening Forældreskab?

PS. Nåede lige at sige til My Guy inden han smuttede afsted til sit multivigtige arbejde i konsulentbranchen, at jeg ikke var sikker på, at vi havde penge nok til mad resten af måneden - som i næste måned. Men vi elsker hende jo - Skummisen - og DJ Brokhouse formerly known as Lugtelakrisen skal jo også ha' sit. Hvorfor har min krop født to børn med to dages mellemrum (nå og så lige tre år)?

Etiketter: