kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

24.6.09

Susling synger

Syng med: "De kaster med flaskeeer og laver graffiiitiii. De slår med staaaavee og spraaayer med peeebeeer."

Vågnede kl. lort til lyden af råben, skrigen og hundeglammen! Tænkte: "Nå for den da, så er der ballade på stenbroen igen!" Og så tænkte jeg egentlig ikke så meget mere. For hvad skal man egentlig tænke?


Skal man tænke:"Fy da føj, sådan nogle utilpassede autonomernogen, der forstyrrer den hellige borgerfred!"?? Eller skal man tænke:" Poooliiitiii-vold!"?? Faktisk synes jeg hverken det ene eller det andet. Panserbasserne passer jo bare deres job og de såkaldt autonome ligner ikke rigtig de autonome, jeg husker. De ligner mere helt almindelige gymnasieungdommer.

Så jeg vælger, at lade være med at tage stilling. Her på stenbroen lægger vi alligevel ryg til så meget. F.eks. var der forleden én, der havde stået og gogget den af foran ekspedienten i den lokale superbrugs. Adddrr...jeg så det. Der hænger også pænt mange sølle skrog ud på det lokale torv. Vi bliver konstant invaderet af total syg gangsta i BMW'er og til tider tror jeg, at det halve af Vestegnen plus opland er i konstant rygetrang.

Jeg har lært at sno mig og jeg kender mine åndehuller. Så det går nok! I andre ender af landet brænder de såmænd da bare dæk af og stikker hinanden i stykker til halballer. Hvis ikke de forcerer jernbaneovergange og bliver kørt over af tog eller falder stangdrukne i åer og fjorde. Og hvad sker der med alle de bordeller i hovedlandet?

Bare alt sammen denmark.dk anno 2009.

Etiketter: