kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

16.6.09

Suslings private party

Hm? Hvornår var det egentlig jeg holdt op med at invitere mig selv til fest? Må havde været den dag jeg stod på et disco-gulv til en firmafest og tænkte: Hvad fanden laver jeg her? Eller måske var det dengang, jeg opdagede, at jeg var i gang med fire bøger på én gang og aldrig kom videre med én eneste? Eller var det den dag jeg blev så træt af mig selv, så jeg gik fra mig selv?

Prøver ellers sådan at holde mig rimelig oprejst på sådan en råkold sommeraften: "Feeeeest!" råber jeg med rusten stemme, når My Guy kommer træt hjem fra sit multivigtige job i konsulentbranchen (ja, jeg ved godt, at mænd skal have en halv times fred, når de kommer trætte hjem fra BlipBlåb-fabrikken - har det vel egentlig på samme måde). Men som aftenen skrider frem, så trækker vattæppet i sofaen altså..."Feeeeeeeeeeest", råber jeg så med mindre kæk stemme, mens jeg zapper over på "Foyles War" og hver gang tænker: "Har jeg ikke set det afsnit før?" Og nu er jeg også begyndt at drikke aftente!

Ikke en gang oprøret i Iran kan få mig op på de høje nagler. (Passer så ikke helt! Jeg håber, de klarer det denne gang og det her med, at de holder kontakt via Twitter er jo både kommunikationsmæssigt og teknologisk spændende. ) Kryds fingre for demokratiet alle sammen!

Og det er da også ret interessant, at Nethanyahu (stavet nogenlunde) er begyndt at lufte ideen om en to-statsløsning! Bestemt. Og at Plastic-Annie er kommet ud af fængslet og Bagger er kommet der for good (som i 7 år) (gad vide om ham og Riskjær sidder det samme sted?)) Og mister Annette Uttenthal sine diamanter? Og hvad sker der lige for ham Løkke-drengen? Bliver han ikke bare mindre og mindre og næsten usynlig? Ender vi op med, at det kun er Daisy og Kong Henrik, der skal repræsentere os ud ad til? Det er jo ikke så godt, for så tror de andre i det store udland, at vi er sådan nogen, der render rundt i karnevalsuniformer med masser af medaljer og bor på slotte alle sammen. Hvis ikke lige vi hænger ud ved Den lille Havfrue, som de har sendt til Kina!!! (Hvor skal vi så hænge ud?)

Tror jeg trækker vattæppet (blomstret i øvrigt) op over snuden og sipper en ekstra kop te, mens jeg venter på det hele driver over....Kryds fingre for, at vi får sommer efter Skt. Hans!

Etiketter: