kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

26.4.09

Susling siger, nå nu skal vi så til at krepere

Nåmen, hva' dæ nu hedder...ok, så skal vi åbenbart til at krepere som svin! (Lidt sød ironi i dette svineproducerende land!) Skal da søren hejsme ha' fat i de SP-penge inden da, så jeg kan feste igennem som i pesttiden inden stikket går...feste som de gjorde i Decamaron...(da helt romantisk). Håber Lugtelakridsen når at fremlægge sit projekt om Ku Klux Klan inden vi smider træskoene, for nu har jeg brugt en kostbar forårssøndag på at sy en Ku klux klan-hætte og hvis man så skal dø snart er det jo lidt spild, sådan at slås med symaskinen og en gang hvid lagenlærred...og som om jeg ved, hvordan sådan en hut skal sys...det var efter billede på nettet og en gang tankelogik...Men vent! Måske er jeg slet ikke en af dem, der skal dø! Er så fuldt pumpet af binyrebarkhormon-indsprøjtning og noget supplerende pilleværk mod allergi, så det hele udligner hinanden og virusen ikke en gang kan trænge ind! (Men hvorfor er mine bussemænd pludselige røde?????? Ralllleeeee....)

Etiketter: