kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

21.4.09

Susling siger nogle gange bliver man bare træt...

Min altid empatiske og elskelige svigermor har slået til igen. Da jeg ringede for at sige, at det egentlig havde undret mig, at de var så udeltagende, da vi dagen før måtte ringe og melde pas på en børnefødselsdag, fordi vores trofaste Vagn lige var eksploderet i et brøl, så den nu lød som en Harley Davidson og vi derfor ikke turde køre længere i den, så svarede hun: "Nå, (indsæt svigerindes navn her) opfattede det vel som en dårlig undskyldning!" Tak svigermor! Elsker også dig.
Og selvfølgelig går jeg rigtig langt for at undgå at komme til svigerfamiliens shindys. Rigtig langt! Jeg går så langt, så jeg propper to teenageunger (som ved gud har andet, at tage sig til) ind i Veterancruiseren plus indkøbte fødselsdagsgaver til de to vi skal fejre (forhåbentligt ønskede gaver, for den er også uklar, når man sådan med hiv og sving skal trække ønsker ud af ungernes forældre). Jeg går så langt, at jeg kører afsted - selvfølgelig efter, at jeg har prikket hul i udstødnings-røret. Det skal jo være troværdigt det her, ikke... Jeg går så langt, så jeg dagen efter får hentet dytten af Totempo, så den kan komme på værksted. Og alt det gør jeg selvfølgelig for at undgå, at se på min svigerfamilie. Logisk, ikke sandt...! Næste gang tror jeg bare, at jeg vil sige, at jeg ikke kommer, fordi jeg ikke gider se på hende. Det er fandeme langt billigere, skulle jeg hilse og sige.


Nå, men bortset fra det, så har vi lige fejret, at My Guy stadig har sit job...var ellers tæt på at blive seriøst bekymret for vores fremtid...Altid godt, at mindst en i hustanden tjener reele penge! Jeg vil selvfølgelig også gerne selv hive en hyre ind. Men det ser lidt sort ud p.t. Når man søger på jobs, hvor der er over 300 ansøgere skal man danse pænt meget fandango, for overhovedet at komme til en samtale. Det er lykkedes, meeeeen derfra og til at få jobbet...Har forøvrigt observeret, at de gange jeg får et job har det været til samtaler, hvor potentiel arbejdsgiver har talt mest og jeg bare har svaret i de passende pauser...hvor trættende er lige det?!...

Nå, men sådan er der jo egentlig så meget, man kan gå og blive lidt træt af...
Bortset fra pollen! Har lige fået et skud antihistamin i min bag...Det begynder at lette...så nu kan jeg nyde foråret som alle de andre...(Og dette bare for at ende på en positiv måde...ved at de fleste elsker feelgood!)

Etiketter: ,