kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

31.3.09

Suslings hektiske liv

Sidder her kl. 09.18. dut iført slasket gammel sweatshirt fra start '80'erne...jep, og den lever i bedste velgående!Man behøver jo ikke at smide ud bare for at smide ud, når nu den fungerer! Sådan har jeg det faktisk med mange ting. Og det er altså ikke fordi, at jeg er frelst eller noget. Tænker bare ikke så meget over det. Eller jo, når det drejer sig om sko og støvler, men ellers. Hvis det funker...kan stadig få helt tårer over, at jeg måtte sige farvel til min gamle røde Danmark 2 fastnettelefon. Den funkede nemlig ikke mere og DE VILLE IKKE REPARERE DEN tsk.!

Egentlig nogle underlige prioriteter jeg har sammenlignet med gennemsnits DK. Jeg har jo f.eks. også stadig min gamle dyt "Vagn". Han tøffer lystigt derud af. Godt skrammet er han og vist også lidt astmatisk at høre på. Men han kører. Ligesom My Guy...ham har jeg jo heller ikke skiftet ud. Lidt skrammet er han og heller ikke så kæk at høre på længere. Men han tøffer lystigt derudaf og er ret driftssikker. De perioder han ikke er det, nå ja, så bliver han tilgivet...ligesom "Vagn".

Efterhånden er det vel gået op for folk, at jeg ikke lige frem er den, der skifter ud for en hver pris. Og det er helt klart ikke mig, der sætter gang i de økonomiske hjul i corporate DK. Skulle butikkerne leve af mig, så var de gået konkurs for længst. Det er jo egentlig ikke særlig samfundsbevidst, nu jeg tænker over det. Hvor meget avance er der f.eks. på at sælge to brød til ét brøds pris? Eller på Brugsens billigste lokumspapir? Eller på, at jeg er sådan en, der gerne tager imod andres aflagte? F.eks. har jeg lige nu to B&O tv af de store. Jeg har ikke lagt en klejne for dem, men til gengæld har jeg haft en ret skør onkel, der var storforbruger af den slags. Da vi skulle rydde hans hjem, fandt vi 6 musikanlæg plus de løse gettoblastere. Det kan man da kalde en mani. Han var også oppe på 3 B&O af de store. Så i princippet kan man jo sige, at han har lagt klatten og har været med til at holde liv i fabrikken i Struer. Han er jo så død nu, og måske er det derfor, det går dem skidt? Skal ikke kunne sige det.

Nå, men hvor om alting er, så er jeg ikke den, der begræder finansgrisen. Det har fandme ikke været sjovt at være vidne til. Selvfølgelig ærgerligt, at det koster folk deres job (sidder her jo selv lige nu), men ærlig talt: Forbrugerisme er sgu da en død sild.