kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

27.3.09

Susling siger: Got to be happy, with what your happy with

Fredag igen! Er det bare mig? Jeg synes hele tiden, at det er fredag. Fredag, fredag, fredag. Så skal der købes det sædvanlige fredagssnask. Vi skal have noget med hakket oksekød - det holder Lugtelakridsen fast på. Og der skal hygges skal det, ja der skal.Tør ikke tænke på, hvor mange køer vi har ædt gennem tiden. Bliver helt dårlig.

Er jeg en dårlig mor, fordi jeg egentlig synes, at det er fedt, når ungerne ikke er hjemme en fredag? Når Lugtelakridsen er ovre hos sin Fynske Prinsesse og Skummis er ude og føjte, så kan My Guy og jeg i ro og mag spise noget andet end hakket ko og vi kan falde i søvn foran X-faktor med god samvittighed.

Lige nu synes jeg, at den ene dag tager den anden og jeg oplever en eller anden form for indre ro. En stilstand i stormen. Troede aldrig, at jeg skulle nå dertil. Sådan ikke at have ambitioner og bare tage tingene som de nu en gang er. Meget mærkelig følelse og jeg kender jeg mig selv ret, så holder den nok ikke i længden. På et tidspunkt kommer jeg til at kede mig gudsjammerligt. Kan allerede mærke den her snigende følelse af rutine. Jeg kan ikke li' rutiner...i hvertfald ikke i stor stil. Selvfølgelig skal vi spise hver dag, der skal gøres rent og sådan. Men der må gerne være nogle skæverter en gang i mellem. Noget der sætter rutinerne i relief. På den anden side, så er det jo meget godt, at tingene bare går der ud af med skrigende kat, sur teenageknægt, trallende Skumfidus og en mand, man har og nu har haft i 25 år - yeah - tillykke til os! Desværre skal vi fejre dagen med hakket oksekød og X-faktor. Må lige finde på noget, der bryder rutinen - men det bliver nok en anden dag.

Etiketter: