kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.3.09

Susling siger: Hallow

Bare til orientering er jeg i gang med at opgradere mit cv. Har egentlig ikke tal på, hvor mange gange jeg har fået gode råd om, hvordan et cv skal se ud...Kan da godt blive helt træt, fordi et eller andet sted beviser det jo min pointe: Fake it till you make it!

Man skal åbenbart skære alting ud i pap, før folk forstår og nogen gange skal man oven i købet overdrive og lave pap maché...Men et eller andet sted er det jo til at håndtere. Det er jo bare ord på papir...det er da nemt nok...det er næste skridt, der bliver besværligt...

Har i dag også fået at vide, at jeg er stærk og fylder et rum, og at det godt kan skræmme nogen....og så bliver jeg endnu mere træt...hvad skal jeg gøre ved det? Kravle langs med væggen ind i et rum? Klæ' mig i beige? Tale mumlende? Sådan en gang down grading coaching?

Og så er det, at jeg må spørge mig selv:

Har vi egentlig at gøre med, at alt for mange mænd bliver alt for hurtigt forfremmet uden at have los cojones til det? Og skal man egentlig spille efter den pibe?

Nå, men dagens recession chick:

  • Pluk øjenbryn! Det er billigere end en ansigtsløftning og virker næsten lige så godt
  • Anskaf en symaskine - eller hiv den gamle frem -Alt kan sys om, til, eller forbedres
  • Forklar knægten, at han ikke behøver at bruge en dåse dyr voks hver måned
  • Tag på Louisiana - de har en fed Max Ernst-udstilling
  • Masser din elskedes fødder. Du kan gøre det lige så godt, om ikke bedre end det lokale Feelgoodwellnesscenter

Etiketter: