kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

6.2.09

Susling om kold fakta

Ok. De hårde fakta. Sort på hvidt!

  • Min knægt har fået sig sit første job og han er begyndt at have sex
  • Min datter har et fast job og har regelmæssig sex.

Gæt hvad jeg har?

PS.

  • Min ene kat ligner en piberenser, tisser på badeværelsemåtten og skal dø snart. Det har vi bestemt.
  • Mit hår ligner noget katten har hevet ind, men det får lov til at leve.
  • Det eneste jeg savner fra mit tidligere job, er cykelturen og pengene på kontoen. Siger sig selv, at det måtte dø.
  • Jeg har som sædvanlig huller i strømpebukserne (hvordan sker det dog?), men de er for nye til at smide ud.
  • Har bestemt mig til at blive reccesion-chick.Det er helt sikkert en trend, der ikke dør lige på en studs.
  • Har også bestemt mig til, at nu gider jeg ikke tilpasse mig mere. Hvis jeg har ævret og modet og ikke går i selvspin, så går jeg nu efter det, som jeg allerhelst vil. Det er da en start på at få sig et liv.
Snakkes!

Etiketter:

3 Comments:

At 6/2/09 15:25, Blogger Uden Relevans said...

Ey det skal nok gå.

Hver gang en dør lukkes åbnes tre nye.

 
At 6/2/09 16:09, Blogger susling said...

Tak Morfar!! Tre nye er altid bedre end en. "Keep on trucking"-lissom.

 
At 6/2/09 17:38, Blogger Ella said...

(((( KRAM))))))

 

Send en kommentar

<< Home