kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

2.8.08

Susling i sine sansers fulde vold

Der ligger en blød, flad og pelset kat på siden og med potterne foldet ud ved kanten af min ene franske altandør. I min lyng summer en hummelbi og på tv spiller en kinesisk avantgardisk med vand og papir. Jeg kan lugte vandet udenfor og i øvrigt kan jeg lugte alt mulig andet...
Det her rygningsstop åbner op for nye sanseoplevelser...men drømte så lige i nat om, at jeg både inhalerede og pustede ud...nok på den største cigaret jeg nogen sinde har set....føler mig som en junkie...føler mig underlig og sensitiv....men der er fordele...jeg gør rent som en gal...mig og noget sprøjtbart rengøringsvæske...pas på..her kommer jeg...og lige nu kunne jeg godt ryge en cigaret...men nope..sådan en er jeg ikke længere....jeg er ikke en, der ryger...

Etiketter:

2 Comments:

At 2/8/08 20:58, Anonymous Anonym said...

Kan man give virtuelle skulderklap??? I så fald *klap klap*
Husker tydeligt august for 4 år siden - jeg røg også i drømme, gjorde rent og sansede.
Men bedst af alt - jeg kunne og det kand du tydeligvis også.....

 
At 5/8/08 15:01, Anonymous Anonym said...

For to år siden stod jeg i fuld alvor og dampstrøg alle mine viskestykker, syede nye stropper i sengetøj og håndklæder - og gjorde i det hele taget en fænomenal figur som gammeldags husmor; udelukkende for ikke at sætte mig ned og tænde en smøg! Glæd dig ... det bliver nemmere, sjovere, billigere og mere vellugtende!! Og det behøver ikke bliive kedeligere!!

 

Send en kommentar

<< Home