kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

3.1.08

Susling fryser adstadigt

Jeg har lige fået justeret mine meridianbaner af en koreaner. Jeg har skålet godt nytår med Cremante d'alsase og ouzo til tonerne af Mikis Theodorakis og Ramones sammen med mine græske og hollandske underboer. På mit køkkenbord ligger der lige nu friske æbler fra Østrig. Min bil er igen blevet repareret af vores irakiske mekanikere...Min franske kollega siger: Bon jour, Sysane! Og min færøske nabo nåede hjem til jul på trods af kastevinde og atlanterhavsgalskab.

Pfui man kan da blive helt forpustet af alt det udefra og jeg ved, at ikke alle er lige begejstrede for vore multikulturelle samfund. Men jeg klager ikke. Overhovedet ikke. For selv om vinden suser og chillfaktoren er minus 15 grader og selv om alle omkring mig tager til eksotiske varme steder for at "klare deres vinterdepression", så er jeg på rejse herhjemme. Ok, iført stor sweaters og lange støvler, men skidt pyt...De har en lyslampe på tilbud i Rema 1000 og dagen er tiltaget med ca. 5 min.

Etiketter:

2 Comments:

At 3/1/08 16:59, Anonymous Anonym said...

10 minutter, Susling!

(Its alive!! weee!)

 
At 4/1/08 23:29, Blogger Maria said...

Åh ja - det går mod lysere tider...men det er bare så mørkt hele tiden alligevel, synes jeg...og bli'r så lige én af dem, der sukker lidt over mørket...men det er bare - jeg har rigeligt med mørke i mig, du ved...ku' godt bruge lidt mindre udenfor mig...

Jeg rejser osse snart - men ikke til eksotisk varme...derimod til mit store Vesterhav...vi strammer økonomien én tand mere, så der bli'r til en vinterferie på Fanø ! :-)

Godt nytår til dig, tres tres internationale woman ! :-)

 

Send en kommentar

<< Home