kunstigt åndedræt til præ-klimakteriesild  Når kroppen er over 45+, parforholdet er tæt på de 30, ungerne er på vej til fase 3 og man bliver nødt til at tage folk, der er født i 1980'erne seriøst, så er der brug for kunstigt åndedræt.

1.11.07

Susling - symbolanalyse IV

Lad mig sige det med det samme: Jeg er helt og aldeles objektiv og uden politisk standpunkt. Bare så der ikke hersker nogen tvivl om min uafhængighed.

Men lad mig et kort øjeblik lade symbolanalysens hårde øje falde på en af "mine egne". Taler vi Henrik Q. så burde han nok havde arbejdet lidt mere med sig selv. Med den parykføring var det jo tydeligt, at der ikke var noget at komme efter. Spørgsmålet er, om hans skæbne som kommentator, kunne havde taget en anden retning, hvis han havde anlagt en lidt anden stil og f.eks. havde investesteret i en paryk. Bare en tanke. Ser i hvertfald ud til at vi ikke længere skal konfronteres med ham og "De talende øjenbryn".

Og så afslørede vores allesammens Dansemus, at hun går ind for genindførelse af morgensangen. "Det handler om de danske værdier," kvidrede hun lystigt på morgen tv. Ja, jo, hun lagde i hverfald ikke skjul på sine egne. Det var de dyre røde støvler og den lille røde designertaske, hun havde ved sin side under interviewet et tydeligt bevis for. Vi har jo allesammen vores på det tørre, så nu gælder det om at synge. Danse - synge same, same....Hun er i hvertfald vild med det.

Etiketter: